Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Cocoa =

Comment

• Cocoa is een geweldig mooie kleur. Het is wel een kleur die moeilijk op foto vast te leggen is.
      Terracotta daarentegen is ook zéér knap maar iets gewaagder.

Hier een foto van ons interieur

Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
        ²

Net als op de GT3RS zelf dus

Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
        De mooiste interieurkleur op gt-zilver vond ik cocoa.....zoals op mijn Targa

Comment

• Cocoa is één van de mooiste interieurkleuren voor een niet GT3/RS/GT2 Porsche imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Cocoa is één van de mooiste interieurkleuren voor een niet GT3/RS/GT2 Porsche imho.
            Cocoa is idd een tikkel te klassiek voor die modellen. Het is (en blijft) het mooiste interieur dat ik ooit heb gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
              Cocoa is idd een tikkel te klassiek voor die modellen. Het is (en blijft) het mooiste interieur dat ik ooit heb gehad.
              Stel u voor, een GT3-RS met cocoa full leather + kuipzetels

Comment

Stel u voor, een GT3-RS met cocoa full leather + kuipzetels
                Zo met een volledig lederen dashboard zoals TuurBo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  Zo met een volledig lederen dashboard zoals TuurBo!

Comment

• op Spa vond ik de decals op de witte RS toch wel op hun plaats,
                    maar ja, auto was dan ook in zijn habitat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                      op Spa vond ik de decals op de witte RS toch wel op hun plaats,
                      maar ja, auto was dan ook in zijn habitat
                      Op zo een RS kan je dan ook iets meer "loos gaan" dan op een gewone 911 imho.

Er stond daar trouwens nog een Boxster binnen, daar waren ze stickers op aan het plakken van "Little Bastard". Onder andere op het stuk spoiler dat naar boven schuift.

Comment

• Een spyder waarschijnlijk?

Edit: spoiler die naar boven schuift , geen spyder dus.

Comment

• Op de nieuwe Boxster schuift de spoiler niet meer naar omhoog op 2 buizen, maar is dat een stuk over de volledige lengte van de spoiler. Daarop dus.

Comment

Op de nieuwe Boxster schuift de spoiler niet meer naar omhoog op 2 buizen, maar is dat een stuk over de volledige lengte van de spoiler. Daarop dus.
                            Ik dacht dat dat enkel op de Boxster Spyder was.

Comment

Cocoa is één van de mooiste interieurkleuren voor een niet GT3/RS/GT2 Porsche imho.
                              Volledig akkoord, mijn portemonnee vond dat echter te duur: GT-zilver + cocoa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                Past ook perféct bij deze smiley:
                                Ik vind het awesome!

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                en dan die velgen waarvan de rand niet is meegespoten.
                                >>>>>>>>>>> velgen helemaal meegespoten.

Cfr. Carrera Sport, b.v. Of de central lock velgen op de turbo S (die ook 'n randje in 't zilver krijgen, of 't is alleszins mogelijk, zag ik bij Carrera Motors)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  03:39 -> ff corrigeren

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Sinds vandaag staat de kilometerstand bij deze:

Da's een verdachte prijs zeker?

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Gho, ik ben ook niet echt een kenner op dat vlak, maar zie op het eerste zicht niets verdacht. Met een grote portie mensenkennis kom je al heel ver. Als je geïnteresseerd bent, stuur dan een mail met wat meer vraagjes, ga de auto gaan bekijken, kijk of alles in orde is, ... Neem desnoods iemand mee die er meer van kent.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X