Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oké, de spoiler is wat erover, maar eindelijk eens iemand die die steunen van de spoiler in het zwart heeft gezet, dik pluspunt! Nu terug de oem spoiler erop, en hij is af!
Ben er gisteren geweest (passeerde Stuttgart, dus ik dacht bij mezelf 'waarom niet even naar even een tussenstop maken in Zuffenhausen'). Het is zeker eens de moeite omdat je de gelegenheid krijgt om P's van iedere generatie te zien, ook de architectuur van het museum is lichtelijk spectaculair.
Ik kreeg echt het gevoel dat ik niet zou weten welke P te kiezen indien ik er 1 zou mogen meenemen naar huis, en te zien aan de brede glimlachen van alle andere bezoekers was ik zeker niet alleen
Wat me wel verbaasde was in wat voor slechte staat de lak (en neen ik heb het niet over deze GT 3 RS ) was van de uitgestalde wagens (vol met swirls etc.), met zo'n budget zou men ietwat meer zorg kunnen dragen voor deze pareltjes.
Had jammer genoeg geen tijd om nog het Porsche centrum en de werkswagengarage te bezoeken, voor een volgende keer dan maar...
stella artois Daarjuist kwam er op het werk een klant vragen of hij een nieuwe GT3 volledig in zijn firma kon inbrengen. Twee zitplaatsen = lichte vracht En hij meende het nog.
Comment