Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDenk dat er vaak postings verloren gaan als ze juist onderaan de pagina staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenLeuk weetje, de spoiler op dit exemplaar komt van Porsche Motorsport en is geleverd geweest door Carnewal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenStriping is toch een must, imho. Beetje kaal, zo.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenHier se iets anders. Zag gisteren deze prachtige wagen, wat een sound, wat een kar !
Spijtig alleen met de gsm foto en video kunnen maken.
Uploaded with ImageShack.us
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenDie mensen die op de wagen zitten schrijven hebben met hun vinger...
+ YouTube Video
Ik kreeg echt het gevoel dat ik niet zou weten welke P te kiezen indien ik er 1 zou mogen meenemen naar huis, en te zien aan de brede glimlachen van alle andere bezoekers was ik zeker niet alleen
Wat me wel verbaasde was in wat voor slechte staat de lak (en neen ik heb het niet over deze GT 3 RS ) was van de uitgestalde wagens (vol met swirls etc.), met zo'n budget zou men ietwat meer zorg kunnen dragen voor deze pareltjes.
Had jammer genoeg geen tijd om nog het Porsche centrum en de werkswagengarage te bezoeken, voor een volgende keer dan maar...
Comment
-
-
Comment