Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Glenn: waren mijn foto's niet duidelijk misschien?
    Oeps. Net gemist onderaan de pagina.

Comment

• Denk dat er vaak postings verloren gaan als ze juist onderaan de pagina staan

Comment

• Leuk weetje, de spoiler op dit exemplaar komt van Porsche Motorsport en is geleverd geweest door Carnewal.

Comment

Denk dat er vaak postings verloren gaan als ze juist onderaan de pagina staan
          Wanneer leert iedereen volgende knop eens gebruiken?

Comment

Leuk weetje, de spoiler op dit exemplaar komt van Porsche Motorsport en is geleverd geweest door Carnewal.
            LOL ! Daar ga ik hem sebiet toch eens over aanspreken, wat hij heeft een mooie Porsche helpen verneuken

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                Striping is toch een must, imho. Beetje kaal, zo.

Prachtig.

Comment

Geile power.

Comment

• Dik.

Comment

• Je bedoelt DIK!!!!!
                      Die B op die nummerplaathouder maakt de foto af

Comment

Oké, de spoiler is wat erover, maar eindelijk eens iemand die die steunen van de spoiler in het zwart heeft gezet, dik pluspunt! Nu terug de oem spoiler erop, en hij is af!

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                              Hier se iets anders. Zag gisteren deze prachtige wagen, wat een sound, wat een kar !
                              Spijtig alleen met de gsm foto en video kunnen maken.

Uploaded with ImageShack.us

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              is dit de slipschool van Philippe Menage in Visé?

Comment

• Tijd om de mijne wat te modden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                                  Die mensen die op de wagen zitten schrijven hebben met hun vinger...
                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  Ben er gisteren geweest (passeerde Stuttgart, dus ik dacht bij mezelf 'waarom niet even naar even een tussenstop maken in Zuffenhausen'). Het is zeker eens de moeite omdat je de gelegenheid krijgt om P's van iedere generatie te zien, ook de architectuur van het museum is lichtelijk spectaculair.
                                  Ik kreeg echt het gevoel dat ik niet zou weten welke P te kiezen indien ik er 1 zou mogen meenemen naar huis, en te zien aan de brede glimlachen van alle andere bezoekers was ik zeker niet alleen
                                  Wat me wel verbaasde was in wat voor slechte staat de lak (en neen ik heb het niet over deze GT 3 RS ) was van de uitgestalde wagens (vol met swirls etc.), met zo'n budget zou men ietwat meer zorg kunnen dragen voor deze pareltjes.
                                  Had jammer genoeg geen tijd om nog het Porsche centrum en de werkswagengarage te bezoeken, voor een volgende keer dan maar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten

Hoe bruut!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                                      Schol!!!

Comment

• stella artois Daarjuist kwam er op het werk een klant vragen of hij een nieuwe GT3 volledig in zijn firma kon inbrengen. Twee zitplaatsen = lichte vracht En hij meende het nog.

Comment

• Zou toch een goed idee zijn?

Comment

Working...
                                          X