Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volledig gaat nooit, om het even welke Porsche kun je maar voor de helft inbrengen wegens in de hoogste co2-schaal. Dat van die lichte vracht was idd. een belachelijke vraag

Comment

• Zot

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zalig

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Zot

+ YouTube Video
          Verbaast me niks.
          Vorige GTS (405) was ook even snel als de MK1 standaard Carrera (325)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
            Verbaast me niks.
            Vorige GTS (405) was ook even snel als de MK1 standaard Carrera (325)
            Ook in den draai?

Trouwens wa is da voor een konijnenbaan?

Comment

• 'k Had het mij ook zitten afvragen. Opgebouwd uit asfaltplaten van 3 op 10

Comment

• + YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                  + YouTube Video

+ YouTube Video
                  Spoiler trekt op geen kl*ten, maar het geluid is echt wel fantastisch!

Comment

• Comment

• Dikke 996 GT2
                      + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                        Volledig gaat nooit, om het even welke Porsche kun je maar voor de helft inbrengen wegens in de hoogste co2-schaal. Dat van die lichte vracht was idd. een belachelijke vraag
                        We hebben drie klanten die hun sportwagen 100% inbrengen. Gaat goed tot de eerste controle. Dat van die lichte vracht was inderdaad een vraag waarvan hij het antwoord al wist. Maar hij heeft groen licht gekregen om deze op zijn zaak aan te kopen dus ik denk dat hij vandaag al in de garage zijn bestelbon gaat tekenen

Comment

• Hoe heeft hij dat dan kunnen verantwoorden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                            We hebben drie klanten die hun sportwagen 100% inbrengen. Gaat goed tot de eerste controle. Dat van die lichte vracht was inderdaad een vraag waarvan hij het antwoord al wist. Maar hij heeft groen licht gekregen om deze op zijn zaak aan te kopen dus ik denk dat hij vandaag al in de garage zijn bestelbon gaat tekenen
                            "Extraatjes" zoals dit hangt veel af van de controleur in kwestie die uw zaak doorlicht.

Ik heb van collega zelfstandigen al de gekste verhalen gehoord ... bij de ene kon alles en bij de andere werd het een na het ander verworpen.
                            Last edited by ; 17/07/2010, 16:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                              stella artois Daarjuist kwam er op het werk een klant vragen of hij een nieuwe GT3 volledig in zijn firma kon inbrengen. Twee zitplaatsen = lichte vracht En hij meende het nog.

volgende vraag: kan ik een GT3 ook krijgen in diesel...
                              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Staat hier mss al, maar volgens Evo gaat de Turbo S in 2.9s naar 60mp/h

Comment

• ik ben echt zot van die RSR chappementen

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                        Staat hier mss al, maar volgens Evo gaat de Turbo S in 2.9s naar 60mp/h
                                        Dat is echt geschift, toen de Veyron uitkwam was 2.5 sec een mijlpaal, nu zou een Turbo S al op 2.9 sec zitten? +1 voor de Porsche engineers in dat geval!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Jammer dat hij nog verder is blijven aanpassen, was vroeger (veel) vetter

Bijgevoegde Bestanden
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X