Volledig gaat nooit, om het even welke Porsche kun je maar voor de helft inbrengen wegens in de hoogste co2-schaal. Dat van die lichte vracht was idd. een belachelijke vraag
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Vorige GTS (405) was ook even snel als de MK1 standaard Carrera (325)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenVerbaast me niks.
Vorige GTS (405) was ook even snel als de MK1 standaard Carrera (325)
Trouwens wa is da voor een konijnenbaan?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenVolledig gaat nooit, om het even welke Porsche kun je maar voor de helft inbrengen wegens in de hoogste co2-schaal. Dat van die lichte vracht was idd. een belachelijke vraag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenWe hebben drie klanten die hun sportwagen 100% inbrengen. Gaat goed tot de eerste controle. Dat van die lichte vracht was inderdaad een vraag waarvan hij het antwoord al wist. Maar hij heeft groen licht gekregen om deze op zijn zaak aan te kopen dus ik denk dat hij vandaag al in de garage zijn bestelbon gaat tekenen
Ik heb van collega zelfstandigen al de gekste verhalen gehoord ... bij de ene kon alles en bij de andere werd het een na het ander verworpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichtenstella artois Daarjuist kwam er op het werk een klant vragen of hij een nieuwe GT3 volledig in zijn firma kon inbrengen. Twee zitplaatsen = lichte vracht En hij meende het nog.
volgende vraag: kan ik een GT3 ook krijgen in diesel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenStaat hier mss al, maar volgens Evo gaat de Turbo S in 2.9s naar 60mp/h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Jammer dat hij nog verder is blijven aanpassen, was vroeger (veel) vetter
Bijgevoegde Bestanden1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment