Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
    Dat is echt geschift, toen de Veyron uitkwam was 2.5 sec een mijlpaal, nu zou een Turbo S al op 2.9 sec zitten? +1 voor de Porsche engineers in dat geval!
    Er is een duidelijk verschil tss 60mph en 100km/u hé.
    Reken er maar 0.2 sec bij naar de 100km/u. Ik ga niet zeggen dat 3.1 sec pokketraag is natuurlijk

Maar de 0-62mph (0-100km/u) is een benchmark die aan het verdwijnen is in dat segment. Ze werken nu allemaal aan de 0-200 km/u.

Doe nu die test tss de Turbo S en de Veyron. 't Zal snel duidelijk worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      Jammer dat hij nog verder is blijven aanpassen, was vroeger (veel) vetter

Er is maar 1 type velg voor de 964.

Comment

• Gisteren een sportclassic gespot die volledig bestickerd was met blauwe Porsche letters. Ik heb 2 keer moeten kijken om te zien wat het nu was (reed in tegengestelde richting), maar fuchs velgen, clear taillights en de ducktail zouden genoeg bewijs moeten zijn denk ik. (Om de rest te checken had ik niet echt tijd ) Zag er heel ferm uit. Ik dacht zelfs een fractie van een seconde met een 964-achtig model te doen te hebben toen hij kwam aangereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          Er is een duidelijk verschil tss 60mph en 100km/u hé.
          Reken er maar 0.2 sec bij naar de 100km/u. Ik ga niet zeggen dat 3.1 sec pokketraag is natuurlijk

Maar de 0-62mph (0-100km/u) is een benchmark die aan het verdwijnen is in dat segment. Ze werken nu allemaal aan de 0-200 km/u.

Doe nu die test tss de Turbo S en de Veyron. 't Zal snel duidelijk worden
          Gaan die 2mph of 3km/h extra 0.2s uitmaken denk je?
          Enja Evo zei het idd, tot 50mp/h is het goede concurrentie voor de Veyron, maar daarna is het voor de Turbo S ook weer voorbij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
            Gaan die 2mph of 3km/h extra 0.2s uitmaken denk je?
            Ja... Scheelt 0.1 seconde bij de GT3 bv.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Gisteren een sportclassic gespot die volledig bestickerd was met blauwe Porsche letters. Ik heb 2 keer moeten kijken om te zien wat het nu was (reed in tegengestelde richting), maar fuchs velgen, clear taillights en de ducktail zouden genoeg bewijs moeten zijn denk ik. (Om de rest te checken had ik niet echt tijd ) Zag er heel ferm uit. Ik dacht zelfs een fractie van een seconde met een 964-achtig model te doen te hebben toen hij kwam aangereden.
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• intertaat

met nog in koeien van letters Porsche op de ducktail als ik me niet vergis.

Comment

• Dus niet in de originele SC kleur?

Comment

• Maar heeft wel het juiste dak?

Véél vetter dan de originele SC-kleur vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Maar heeft wel het juiste dak?

Véél vetter dan de originele SC-kleur vind ik.
                      Ziet er mij een witte wrap uit ofzo.

(zie afwerking centrale luchthapper voorbumper)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

is dit hoe de audio-installatie er uit ziet zonder gps? Ziet er in elk geval helemaal anders uit dan:

2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Idd, is het systeem zonder gps.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                            Heb dat in uw garage naast:

Comment

• Porsche maakt brokken in centrum van Brussel
                              • zondag 18 juli 2010, 14u46
                              • Bron: vrt, belga
                              • Auteur: oom, mtm
                              BRUSSEL - De bestuurder van een Porsche heeft zondagvoormiddag in hartje Brussel vier wagens aangereden en is er vervolgens samen met zijn passagier te voet vandoor gegaan. Dat meldt de Brusselse politie.
                              ADHESE IMU (in artikel) - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE TEXTLINK - NIET VERWIJDEREN

Alles over

Bij het ongeval raakte een persoon lichtgewond. Van de twee vluchters is voorlopig geen spoor.
                              Het ongeval gebeurde zondagvoormiddag in de Lakensestraat. De Porsche reed er met hoge snelheid door de straat toen de bestuurder de controle over het voertuig leek te verliezen en drie geparkeerde wagens aanreed. Daarop botste hij tegen een tegenligger, waarna de auto werd weggeslingerd en op de stoep tot stilstand kwam.
                              De bestuurder en de passagier sprongen vervolgens uit de wagen en gingen er te voet vandoor, zonder zich te bekommeren om hun wagen of de tegenligger. Het vermoeden bestaat dat de Porsche gestolen was maar verder onderzoek moet dat uitwijzen.

Hopelijk van niemand onder ons!

Comment

• Dat was ali

Comment

• Comment

• Europipe
                                    Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Comment

• Comment

• Net deze gezien bij de kinesist hier in de straat, Toch wel DE droomauto voor mij! Met Akrapovič uitlaat.

Comment

• Jammer van de meegespoten voorlip.

Comment

Working...
                                          X