Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
    http://www.bumblebeerace.be/

Ik heb ook nog een vraagje.
    Ik lees op uw website copyright@2010 Dionysos.alle rechten voorbehouden

Waarom vind ik dan deze foto's die je letterlijk van mijn Flickr geript hebt ?

Even vragen was hier misschien wel op zijn plaats geweest,dan had ik je ze zelfs toegestuurd in groot formaat.
    Ik maak foto's voor mijn plezier en van mij mag iedereen die gratis gebruiken anders zou ik ze ook niet posten,jij gebruikt ze op jouw commerciele website en plaatst er dan nog copyright bij...

ps. ondertussen is de aandacht weer even gevestigd op uw website en heb je nog gratis reclame

Verder no hard feelings en nog veel succes met uw organisatie
    kan goed zijn dat jullie beiden nu aangeklaagd kunnen worden, meeste organisaties laten niet toe dat er foto's voor commerciele doeleinden gebruikt worden
    edit: dankzij deze quote is Stivo alvast ingedekt

Comment

• Tot 4:20

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk Berichten
        Je neus ophalen voor een 996 tiptronic vind ik erover, persoonlijk verkies ik ook manueel maar ik zou toch tevreden zijn moest hier een 996 tiptronic voor de deur staan.

Spreek jij uit ervaring of gewoon vanuit je buikgevoel ?

Een 996 is sowieso één van de mindere porsche's. Een Turbo cava nog, een GT3 idem. Een 4S als het echt moet.

Maar een gewone carrera met automaat is echt niets speciaals imo. Dat is niet snel, automaat reageert niet vlot genoeg en geeft een ongelofelijk 'loom' rijgevoel, en voor de rest ziet een carrera er gewoon niet uit.

Zoals ik al zei, als het toch een 'betaalbare' Porsche moet zijn, neem ik véél liever een Boxstertje 2.7 of S. Véél meer plezier, zuiniger, minder tax & verzekering, en betrouwbaarder.

Comment

• Comment

• ^ooooh yes!

Comment

• Comment

• zo ziet dat er precies verouderd uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                  High Res please?

Comment

• hier staatie tussen:

Explore atomic80’s 121,387 photos on Flickr!

hij heeft glkg niet zoveel pics zo,n dikke 10.000

zoekzzzzzzz

latahhhhhh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
                      ksnap hem niet wat moek laten? leg eens uit wijze man uit het verrre oosten!

Toch maar eens uitleggen, hij bedoelde dus dat niemand echt behoefte heeft aan die schrijfstijl.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                        Toch maar eens uitleggen, hij bedoelde dus dat niemand echt behoefte heeft aan die schrijfstijl.
                        ach jongaaaah

wat kankah je nou

howdoooeeeegggg!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten

bedankt voor de snelle uitleg en dat met zo,n avatar

neem me niet kwalijk zeg met die schrijfstijl

nee

high res pics

is geen turbo taal zeker

nou moeje niet gelijk zout op alle slakjes gaan leggen zeg,sorry vd woordspeling

nou tot ziens dan maar weer he monsieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
                            bedankt voor de snelle uitleg en dat met zo,n avatar

neem me niet kwalijk zeg met die schrijfstijl

nee

high res pics

is geen turbo taal zeker

nou moeje niet gelijk zout op alle slakjes gaan leggen zeg,sorry vd woordspeling

nou tot ziens dan maar weer he monsieur
                            Nu nog interpunctie, bij zo,n heb je al mooi interpunctie toegepast maar het accentje moet boven de letter staan ipv eronder.
                            En rond augustus wordt het toch alweer erg met de slakken ja.

Boks ouwe!

Excuses voor het offtopic.

Comment

• sorry voor het off topic idd,

was effe gzlg dollen jatoggjeweettogggg

gewoon maar weer on topic met jus d,orange :

Comment

• Juist nog wat staan geilen op de nieuwe 997 Turbo in Macadamia van Aqua Service

Jammer genoeg weer gene camera bij

Comment

• Schitterend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Schitterend!

Had het ook gezien op Teamspeed, die groene had een motorkap van Gemballa zeker? Vind 't niet lelijk ,imo .
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Da's idd Gemballa. Zal moeilijk zijn om er nog aan te geraken nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                        Da's idd Gemballa. Zal moeilijk zijn om er nog aan te geraken nu
                                        Wellicht een van de weinige mooie creaties van Gemballa. Gebaseerd op de 930-motorkap, zo lijkt me.

Comment

• Geen slechte deal

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

Working...
                                          X