Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    't zijn toch zwarte, ik dacht een tijdje terug op foto's rode spiegels gezien te hebben..

Zijn dat nu bredere verbredingen vooraan? Ik vind 't supervet, die velgen, die stance... Damn

Comment

• some more more more more more same nice stretched shots from the red one please

Comment

• over stretshed ones gesproken:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk Berichten
          Mission Completed : 20 Porsches gevonden voor de finalistes Miss Coast. Let the glamour begin ... :-)

Dank u dank u dank u wel allemaal voor de support !!!!

See you tonight !

Rufie.

En??? Hoe wast met de Missen!

Heb ik iets ge-Mist?

Comment

• 't blijft een britlander he!

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

The best sound ever!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door christ Bekijk Berichten
                En??? Hoe wast met de Missen!

Heb ik iets ge-Mist?
                Volgens mij heb je zeker iets gemist.
                Eerste album staat hier al :
                Last edited by ; 09/08/2010, 11:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                  Al menige tijd te configgen op de Duitse CC, zelfs!

Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                  Maakt hem nog mottiger, de achterkant toch.
                  Wel vreemd, omdat de Aero Kit achteraan niks wijzigt. Enkel de voorbumper en de zijschorten zijn anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                    Subliem.

Voor mij de meest aantrekkelijke Porsche van het moment, los van het technische.

Daar een 3.8 450pk in proppen uit de GT3 RS. Droom.

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                    Er los over
                    Nog altijd dik fan van, zo vét die kleur. (knapper dan het kikkergroen van de Mk.I imo)

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                    Mint Green!

Die witte Mk.II RS met groene decals en velgen vind ik wel nog knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Nog altijd dik fan van, zo vét die kleur. (knapper dan het kikkergroen van de Mk.I imo)
                      Jammer dat er geen betere foto's van zijn, in de buitenlucht bijvoorbeeld.
                      Ik heb eens gezocht in 't archief van Denniske(), maar 't is een ander soort groen:

- Meegespoten voorspoiler = no-go.
                      - kleurtje is niet fel genoeg,imo... ofwel doe je zot, ofwel niet

Die stond naast ons op de parking aan Brünchen , alhoewel ik geen fan was, needless to say dat 't toch een kwijlbak is zeker?

Tijdje terug stond er aan de ring een Carrera 4S in 't 'racing green metallic' met PCCB's en Fuchs-velgen, miljaar da was knap!!
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Geen foto van die laatste ? Wil dat Racing Green wel eens zien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          Geen foto van die laatste ? Wil dat Racing Green wel eens zien...
                          Effe in 't archief van Dennis kijke, die moet er wel een foto van hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Geen foto van die laatste ? Wil dat Racing Green wel eens zien...
                            Niets gevonden, staat blijkbaar ook niet op autogespot ..

Comment

• Racing green Metallic:

Comment

• Oei, de post van Tuur nog eens goed gelezen. Ik was opzoek naar 't exacte exemplaar dat ik bedoelde

edith: volgens mij was de kleur nog donkerder?

Comment

• Comment

*save picture as...*

Comment

Kijk, dat is nu eens goede smaak

Zo zou ik mijn RS wel willen, of misschien eerder met de MkI decals dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                        Racing green Metallic:
                                        Ben er vrij zeker van dat dit Malachite groen is...

edit : zoals ik dacht eentje die bij carrera motors (terecht) niet verkocht geraakt : http://www.carreramotors.be/public/s...09&strQuery=VO
                                        Last edited by ; 09/08/2010, 17:02.

Comment

Working...
                                        X