Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Signal Yellow denk ik?

Comment

• Zeker niet mis... Zou in het oranje van de mk1 gt3 RS misschien ook niet misstaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
        Signal Yellow denk ik?
        Lijkt me plausibel, ja.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
            Signal Yellow denk ik?
            Correct!

Hij staat te koop 0 mileage.
            Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
              Correct!

Hij staat te koop 0 mileage.
              En ze vragen daar geen premium voor tov. andere GT3 RS'. Ik zou het wel weten moest ik op zoek zijn naar een RS...

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• Geweldig die gele!

Comment

• Dan (veel) liever dat oranje van de Mk I RS...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                    Persoonlijk vind ik het wel nice staan op de RS

Dit verdient een quote.

Zo vet!

Zou em wel liever hebben zonder de "GT3 RS" decals, en enkel met de mk1 decals op de zijkant.

Comment

• Lekker hoor! Beetje dieper leggen, wat extra camber, en juuu

Ondanks het feit dat ik de looks van de 997.2 GT3 RS een pak minder kan smaken dan de gen1 (voornamelijk door decals/wielverbredingen vooraan/steunen achterspoiler), heb ik intussen toch al enkele geslaagdere exemplaren gezien. Waaronder dus deze (zelfs mét gen2 decals), en ook de blauwe enkele pagina's eerder leek me best te pruimen. Full black zegt me ook wel wat, al heeft dat zo zijn nadelen (onderhoud + verloren gaan van lijnen).

Comment

• Man, die gele is de max!
                        GT3RS-decals eraf en 'ie is tiptop!

Comment

• Ik zou het moeilijk hebben ... in eerste instantie zou ik voor dat oranje gaan (is nu éénmaal een schitterende kleur) maar ik moet zeggen dat de kever ook wel lekker in dat geel staat.

Comment

• Maar aangezien ze de GT3(RS) niet met 4WD leveren moet gij daar gelukkig niet van wakker liggen

Comment

• Nu je bezig bent met 't tracken , zegt u dat dan niets, zo'n GT3(RS) Rami ??
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                                Persoonlijk vind ik het wel nice staan op de RS

ik ken de eigenaar, die'm dadelijk gaat doorverkopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  ik ken de eigenaar, die'm dadelijk gaat doorverkopen
                                  en waarom direct verkopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    pff andermans rekening weer aan het maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      pff andermans rekening weer aan het maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        winst maken, typisch Engels/Amerikaans fenomeen

Comment

• Moet zeggen dat die gele er vandaag beter uitziet dan gisterenavond op de laptop, kan het wel smaken, maar toch liever het MkI oranje.

Comment

Working...
                                          X