Ik vind dat zeer knap die aerokit en zeker niet fout, het ziet er toch anders uit dan een gt3. Dat zou er bij mij zeker mogen opzitten op de 997 (zowel facelift als préfacelift).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIdd veel te groot, subtiel aanwezig zou beter zijn
net zo onopvallend als bij deze bijvoorbeeld:
ik sta ook weleens op amerikaanse sites en daar is het juist de bigger the better, dus ja whats best he?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenGT3 begint vanaf 125k
Maar dat zal al wel enkele jaren geleden zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtennet zo onopvallend als bij deze bijvoorbeeld:
ik sta ook weleens op amerikaanse sites en daar is het juist de bigger the better, dus ja whats best he?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Comment
-
Christ the RS is smug. Even the way it looks at you, it has that aged look of utter contempt about everything around it.
I’ve decided to sell the RS and it’s time for something that isn’t 911 shaped. I’m on my 5th GT3 and I’m getting bored of hearing myself wax lyrical about them. It really isn’t very becoming of me to continually bleet about a car so obviously brilliant. It’s sickening, really it is. It’s also utterly mental that I want to sell something that is so obviously brilliant too. It’s superb to look at, utterly intoxicating to drive, aurally stimulating and people love to watch, listen and ride in it. So why on earth am I thinking of selling it? Because, my non-existent, imaginary, binary friends, the grass is always greener.
What were my choices then? In no order of preference:
Ferrari 599
Ok, let’s just get this one out of the way. I like my V12 Ferraris, except I can never seem to afford them until they are at the end of their cycle run. Sub £100k is where I’m at, so Mr. Fiorano, another day perhaps.
Audi R8
Now that prices are down to sensible levels, there’s a lot to like about Audi’s offering. There’s also a sprinkling of choice, from V8 to V10 to the Spyder. Each model has its merits and they all make for a compelling argument. There’s real world practicality to consider, then there’s the every day accessible supercar performance coupled with a fantastic soundtrack. Aesthetically, it’s a bit of a disappointment in certain companies.
Porsche (insert a billion acronyms here)
The whole reason I have itchy feet is because I want to try something different. So that rules out a GT2, which I’ve been eyeing up for a while. I haven’t been as excited about a car in a long time as I have about the GT2RS. By all accounts it’s a monster and one of the fastest production cars ever. Georg Kacher, awesome Car journalist, recounts:
“I’m not sure that there exist enough Walter Rohrls to fully realise the true portential of the ultimate rear-wheel drive 911. Porsche can guarantee that the GT2RS has every piece of technology to humble any Ferrari, Lamborghini and Bugatti. Except, perhaps, an adequately talented driver.”
Colour me shallow, but that’s just a red rag to me. I fancy myself.
As for the GT3RS, I’m still a bit pissed with Porsche’s attitude to the whole sales process. I sent another email to Porsche GB asking them why, when I had been denied a car, were there well over a dozen cars currently for sale at speculators. I got no reply. Still, I shouldn’t cut my nose off to spite my face and it takes a fool to deny the GT3RS the merit it deserves – it truly is a spectacular car, I will have one next year I suspect when the prices settle down. At the moment, it’s not £40k better than my current car.
Which leaves me with only one other option. A phone call was made earlier today.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIdd.
1) lelijk (staat nog veel te hoog, weg klasse.. rare mix een beetje)
2) wannabe
"Willen en niet kunnen" is nog zo één. Men spendeert zowat 100K aan een auto en men "kan" niet. Ik denk dat de mensen eens moeten proberen om dat budget voor een auto bijéén te kunnen krijgen. En dan mogen ze nog eens afkomen met "willen en niet kunnen".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenKwam die net nog tegen op PH. Echt subliem.
http://www.pistonheads.com/sales/1960037.htm
Nitpicking at your service.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenBmw met M-pack of Mercedes met AMG pack zijn ook geen wannabe's, toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Dit verdient een quote. Zwart/zwart , proper gekuist blijft toch mooi. Saaier misschien dan een knal oranje kanon maar veel minder opvallend. En in mijn ogen leuker om mee buiten te komen. Lage ma tu vu factor is een dikke plus.
Comment
-
"Wannabe"
Idd, ook niet mijn ding maar (zoals gekend- rug) het moet een beetje meezitten, en nu heb ik het helemaal niet over het financiële. Je wil niet weten wat zo'n" OEM Wannabe" ombouw kost... GT3 met wat extra's!
Ik had er zelfs een beetje schrik voor en moet jammer genoeg toegeven dat m'n wagen mij nu en dan ook een vervelend wannabe-gevoel geeft maar 'k kan er tenminste nog in rijden wat met DE GT niet meer mogelijk is...erg!
Zelfs al van plan geweest om te verkopen! Zeker als ik dan dit zie http://www.pistonheads.com/sales/1960037.htm
En als ik hier dan de capriolen van de GT3-ers lees, ...(lukt het? kan nog meer depri)
Nu, dat wit gevalleke gewoon een 2-tal cm verlagen en zal een stuk beter staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenPrachtig he zo een gedetailde gt3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenCarrera S facelift met AEROkit:
Niet mis, knap geconfigureerd.. een brave GT3 zeg maar. Clubsportzetels,alcantara pook,stuur,handrem,sportuitlaat..
Daggie zijn mk1 997 met aerokit vond/vind ik een veel knappere verschijning dan een mk1 zonder aerokit. Hangt er ook een beetje vanaf hoe je die auto configureert. Met comfortzetels, 18" velgen, geen sport PASM en een beige interieur zou ik het ook maar een beetje raar vinden.
Nuja, langs de andere kant moet je goed gek zijn om een 997S mk2 te kopen met aerokit ,X51 en kuipstoelen als je de prijs gaat vergelijken met een GT3, tenzij je natuurlijk absoluut die achterbank moet hebben (maar waarom, vraag ik me dan af. Kan je beter voor 2 auto's opteren imo)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten"Willen en niet kunnen" is nog zo één. Men spendeert zowat 100K aan een auto en men "kan" niet.
Als je bij Ford een Focus RS nieuw koopt voor, dunno, 35k, dan ben je de man.
Als je bij Porsche een nieuwe Boxster koopt voor 65K dan ben je een pauper
Comment
Comment