Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Herinner me nog zo een interview met "de Walter" (voor de vrienden), over de veranderingen aan de aerodynamica van de mk2 GT3 tov de mk1. Zijn antwoord:"Probeer gewoon eens heel snel van rijvak te wisselen aan 250+ km/h, dan zal je voelen dat de mk2 veel stabieler is".
Let's try that
Ik las ergens dat bij een recente test van de GT2 RS op de autobahn, de chauffeur aan 300km/h een uitwijkmanoeuvre moest doen, met als resultaat twee dikke rubbersporen op de asfalt, puur door van richting te veranderen onder volle downforce.
Ik las ergens dat bij een recente test van de GT2 RS op de autobahn, de chauffeur aan 300km/h een uitwijkmanoeuvre moest doen, met als resultaat twee dikke rubbersporen op de asfalt, puur door van richting te veranderen onder volle downforce.
Duidelijk voelbaar verschil na tov voor ombouw! Lijkt ook precies een stuk sneller te zijn, een gevoel louter door de betere baanligging.
De nieuwe veren , rubbers en uitlijning hebben daar ook een groot aandeel in, de wagen voelt totaal anders aan.
Heeft ook te iets maken met het gevoelscoefficiënt van de rijder. Zonet nog een detail aanpassing gedaan.
Ttz de extra luchthappers, org GT3, vangen zoveel lucht dat op hoge snelheden de wagen raar aanvoelde... gewoon extra gaten voorzien zodat die lucht weg kan en opgelost.
Idd had dat over het hoofd gezien (hebben alle GT's)
Ik las ergens dat bij een recente test van de GT2 RS op de autobahn, de chauffeur aan 300km/h een uitwijkmanoeuvre moest doen, met als resultaat twee dikke rubbersporen op de asfalt, puur door van richting te veranderen onder volle downforce.
Comment