Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Herinner me nog zo een interview met "de Walter" (voor de vrienden), over de veranderingen aan de aerodynamica van de mk2 GT3 tov de mk1. Zijn antwoord:"Probeer gewoon eens heel snel van rijvak te wisselen aan 250+ km/h, dan zal je voelen dat de mk2 veel stabieler is".

Let's try that
    Ik las ergens dat bij een recente test van de GT2 RS op de autobahn, de chauffeur aan 300km/h een uitwijkmanoeuvre moest doen, met als resultaat twee dikke rubbersporen op de asfalt, puur door van richting te veranderen onder volle downforce.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Ik las ergens dat bij een recente test van de GT2 RS op de autobahn, de chauffeur aan 300km/h een uitwijkmanoeuvre moest doen, met als resultaat twee dikke rubbersporen op de asfalt, puur door van richting te veranderen onder volle downforce.
      Kan da!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
        Duidelijk voelbaar verschil na tov voor ombouw! Lijkt ook precies een stuk sneller te zijn, een gevoel louter door de betere baanligging.
        De nieuwe veren , rubbers en uitlijning hebben daar ook een groot aandeel in, de wagen voelt totaal anders aan.
        Heeft ook te iets maken met het gevoelscoefficiënt van de rijder. Zonet nog een detail aanpassing gedaan.
        Ttz de extra luchthappers, org GT3, vangen zoveel lucht dat op hoge snelheden de wagen raar aanvoelde... gewoon extra gaten voorzien zodat die lucht weg kan en opgelost.
        Idd had dat over het hoofd gezien (hebben alle GT's)
        Je moet 'm nog eens komen tonen hé !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          Kan da!?
          Blijkbaar, ik ben het artikel aan het zoeken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
            Carrera 4S dacht ik, heeft ook de luchthappers van een Turbo niet.

Ah dus toch? Iemand had het me al eens gezegd maar ik was ervan overtuigd dat ik luchthappers had gezien.
            Mes excuses!

Comment

• Gister avond een super gave combo in mijn woonplaats!

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Wie weet is de nummerplaat wel een subtiele hint naar de forumnaam van de eigenaresse...

Comment

• Ik vind het wel knap zo, dat Aeropack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Dat is vét

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Dat is vét
                      Zodanig vet dat ik me blauw zoek naar dat artikel om het te kunnen delen in de exacte bewoordingen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                        Je moet 'm nog eens komen tonen hé !
                        Ok, had dat graag gedaan na afwerking van enkele details en in combo met een ringuitstap of zo.
                        Maar euh 't blijft nen "wannabe" niet 't echte spul

Comment

Ok, had dat graag gedaan na afwerking van enkele details en in combo met een ringuitstap of zo.
                          Maar euh 't blijft nen "wannabe" niet 't echte spul
                          Staat je wagen/ombouw hier op het forum? Wat heb je er precies aan veranderd?

Comment

• weet iemand of de "ducktail" van de sportsclassic al verkrijgbaar is (aftermarket)???????????

Comment

• Dit is vét

Comment

• Zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  weet iemand of de "ducktail" van de sportsclassic al verkrijgbaar is (aftermarket)???????????
                                  Yep, Gert Carnewal, niet op site, bellen.

Comment

Yep, Gert Carnewal, niet op site, bellen.
                                    Is er een reden waarom het plots (aleja, al een tijdje) van zijn website is ?
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Is er een reden waarom het plots (aleja, al een tijdje) van zijn website is ?
                                      't zal nie mogen van den duits

Comment

• Klopt, zijn hem pers. komen opzoeken dacht ik

Comment

• Wat ring-stuff van vandaag

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X