Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk las ergens dat bij een recente test van de GT2 RS op de autobahn, de chauffeur aan 300km/h een uitwijkmanoeuvre moest doen, met als resultaat twee dikke rubbersporen op de asfalt, puur door van richting te veranderen onder volle downforce.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenDuidelijk voelbaar verschil na tov voor ombouw! Lijkt ook precies een stuk sneller te zijn, een gevoel louter door de betere baanligging.
De nieuwe veren , rubbers en uitlijning hebben daar ook een groot aandeel in, de wagen voelt totaal anders aan.
Heeft ook te iets maken met het gevoelscoefficiënt van de rijder. Zonet nog een detail aanpassing gedaan.
Ttz de extra luchthappers, org GT3, vangen zoveel lucht dat op hoge snelheden de wagen raar aanvoelde... gewoon extra gaten voorzien zodat die lucht weg kan en opgelost.
Idd had dat over het hoofd gezien (hebben alle GT's)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenKan da!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenCarrera 4S dacht ik, heeft ook de luchthappers van een Turbo niet.
Ah dus toch? Iemand had het me al eens gezegd maar ik was ervan overtuigd dat ik luchthappers had gezien.
Mes excuses!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk las ergens dat bij een recente test van de GT2 RS op de autobahn, de chauffeur aan 300km/h een uitwijkmanoeuvre moest doen, met als resultaat twee dikke rubbersporen op de asfalt, puur door van richting te veranderen onder volle downforce.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDat is vét
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenJe moet 'm nog eens komen tonen hé !
Maar euh 't blijft nen "wannabe" niet 't echte spul
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenOk, had dat graag gedaan na afwerking van enkele details en in combo met een ringuitstap of zo.
Maar euh 't blijft nen "wannabe" niet 't echte spul
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenweet iemand of de "ducktail" van de sportsclassic al verkrijgbaar is (aftermarket)???????????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenYep, Gert Carnewal, niet op site, bellen.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIs er een reden waarom het plots (aleja, al een tijdje) van zijn website is ?
Comment
Comment