Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    de GT3 geeft mij wel een oorgasme
    Amaaaaai nog ni
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Wacht tot je ziet wat hij doet in Blanchimont.

Mens kan absurd goed rijden als je 't mij vraagt...

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik zou ze toch wel knijpen in Eau Rouge en Blanchimont Echt indrukwekkend...

Comment

• Mooie render:

Comment

• Is dat de toekomstige auto in Forza3 ofzo?

Comment

• Need For Speed Hot Pursuit voor PS3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
              Need For Speed Hot Pursuit voor PS3
              Nice!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Ik zou ze toch wel knijpen in Eau Rouge en Blanchimont Echt indrukwekkend...
                  Indrukwekkend indeed...

Het lijkt wel alsof hij op het canvas zit, man wat een overstuurde auto is me dat! Zolang het voorspelbaar is (euhm, zou zijn...) zou dat de meest begeerlijke auto zijn die er bestaat!
                  Maar ik vrees dat die snel in de muur zou staan bij de gemiddelde bestuurder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Die typische sound ontbreekt bijna volledig in nieuwe GT3's en de 997.2
                    Mja, 't is minder donker geworden, strakker en doordringender, maar daarom niet minder mooi imo... Huidige GT3's klinken belachelijk goed.

Ik vraag me wel af waarom die stem zo veranderd is van 996 GT3 naar 997 GT3, blok en inhoud zijn hetzelfde gebleven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      blok en inhoud zijn hetzelfde gebleven...
                      Dat is misschien wat kort door de bocht?

996 GT3 mk2 heeft 380 pk, 997 415. Ik denk dat er wel redelijk wat aan de internals veranderd is. Mijn parate kennis schiet daar helaas te kort, maar ik kan het wel eens opzoeken.

Comment

• ffe snel zoeken leert ons :

"The powerplant of the 996 GT3 was used as a basis and was improved in some areas now featuring a variable intake system with a throttle valve enlarged from 76 to 82 millimetres, optimized cylinder heads and a new exhaust system with low backpressure. "

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Beweert ge nu dat een 997.2 GT3 slecht klinkt?
                          Tuurlijk niet. De nieuwe klinken fenomenaal goed, gewoon anders. Maar ik hoor liever dat donkere, bassige gebrabbel.

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          Hoe kan je nu een 997 GT3 vergelijken met een 997.2 carrera ??????????????? Een standaard 997.2 carrera klinkt inderdaad zeer pover, de GT3 geeft mij wel een oorgasme
                          Doe ik toch niet? Ik vergelijk de 996 GT3 met de 997 GT3.

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                          Mja, 't is minder donker geworden, strakker en doordringender, maar daarom niet minder mooi imo... Huidige GT3's klinken belachelijk goed.

Ik vraag me wel af waarom die stem zo veranderd is van 996 GT3 naar 997 GT3, blok en inhoud zijn hetzelfde gebleven...
                          't Is sinds de 997 dat het verschil qua soundkarakter tussen de gewone Porsche's en de GT3's pas duidelijk is geworden.

De internals laten het anders klinken, de nieuwe gaan tot 8500 toeren, de 996 bijna 1000 rpm minder?

Comment

• Nog wat info:

996 -> 997 GT3

A normally aspirated 3.6-liter engine returned with new and lighter pistons, piston pins, crankshaft, and titanium conrods, plus a larger throttle body, higher-lift Variocam valve actuation, a new three-stage resonance intake system, and a lower-restriction exhaust system that also emitted fewer nasty pollutants.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Nog wat info:

996 -> 997 GT3

A normally aspirated 3.6-liter engine returned with new and lighter pistons, piston pins, crankshaft, and titanium conrods, plus a larger throttle body, higher-lift Variocam valve actuation, a new three-stage resonance intake system, and a lower-restriction exhaust system that also emitted fewer nasty pollutants.
                              Ik ga er wel van uit dat er inderdaad veel gewijzigd is, maar ik vraag me af exact wat een motor z'n 'grommel' doet inruilen voor een 'huil'...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Nog een klassieker:

WTF is dat met dat achterwiel? Die blur is volledig photoshop ofzo?

Comment

• Hier ook 'ns even neerplanten.

*respect*
                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                                    WTF is dat met dat achterwiel? Die blur is volledig photoshop ofzo?
                                    nope, men camera stond nog op uiterst links scherpstellen

Comment

nope, men camera stond nog op uiterst links scherpstellen
                                      Dan ziet dat wiel er toch nog niet zo uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                        Dan ziet dat wiel er toch nog niet zo uit?
                                        Weet ik veel, ik heb niet geblurd of whatever..
                                        en btw: 't was maar een foto omdat ze hier over klassiekers bezig waren, geen photoshoot

Comment

Weet ik veel, ik heb niet geblurd of whatever..
                                          en btw: 't was maar een foto omdat ze hier over klassiekers bezig waren, geen photoshoot
                                          Volgens mij heeft ie net op dat moment een klapband.

Comment

Working...
                                          X