Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWacht tot je ziet wat hij doet in Blanchimont.
Mens kan absurd goed rijden als je 't mij vraagt...
+ YouTube Video
Ik zou ze toch wel knijpen in Eau Rouge en Blanchimont Echt indrukwekkend...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenNeed For Speed Hot Pursuit voor PS32018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Ik zou ze toch wel knijpen in Eau Rouge en Blanchimont Echt indrukwekkend...
Het lijkt wel alsof hij op het canvas zit, man wat een overstuurde auto is me dat! Zolang het voorspelbaar is (euhm, zou zijn...) zou dat de meest begeerlijke auto zijn die er bestaat!
Maar ik vrees dat die snel in de muur zou staan bij de gemiddelde bestuurder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDie typische sound ontbreekt bijna volledig in nieuwe GT3's en de 997.2
Ik vraag me wel af waarom die stem zo veranderd is van 996 GT3 naar 997 GT3, blok en inhoud zijn hetzelfde gebleven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtenblok en inhoud zijn hetzelfde gebleven...
996 GT3 mk2 heeft 380 pk, 997 415. Ik denk dat er wel redelijk wat aan de internals veranderd is. Mijn parate kennis schiet daar helaas te kort, maar ik kan het wel eens opzoeken.
Comment
-
ffe snel zoeken leert ons :
"The powerplant of the 996 GT3 was used as a basis and was improved in some areas now featuring a variable intake system with a throttle valve enlarged from 76 to 82 millimetres, optimized cylinder heads and a new exhaust system with low backpressure. "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenBeweert ge nu dat een 997.2 GT3 slecht klinkt?
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenHoe kan je nu een 997 GT3 vergelijken met een 997.2 carrera ??????????????? Een standaard 997.2 carrera klinkt inderdaad zeer pover, de GT3 geeft mij wel een oorgasme
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMja, 't is minder donker geworden, strakker en doordringender, maar daarom niet minder mooi imo... Huidige GT3's klinken belachelijk goed.
Ik vraag me wel af waarom die stem zo veranderd is van 996 GT3 naar 997 GT3, blok en inhoud zijn hetzelfde gebleven...
De internals laten het anders klinken, de nieuwe gaan tot 8500 toeren, de 996 bijna 1000 rpm minder?
Comment
-
Nog wat info:
996 -> 997 GT3
A normally aspirated 3.6-liter engine returned with new and lighter pistons, piston pins, crankshaft, and titanium conrods, plus a larger throttle body, higher-lift Variocam valve actuation, a new three-stage resonance intake system, and a lower-restriction exhaust system that also emitted fewer nasty pollutants.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNog wat info:
996 -> 997 GT3
A normally aspirated 3.6-liter engine returned with new and lighter pistons, piston pins, crankshaft, and titanium conrods, plus a larger throttle body, higher-lift Variocam valve actuation, a new three-stage resonance intake system, and a lower-restriction exhaust system that also emitted fewer nasty pollutants.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNog een klassieker:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk BerichtenWTF is dat met dat achterwiel? Die blur is volledig photoshop ofzo?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtennope, men camera stond nog op uiterst links scherpstellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDan ziet dat wiel er toch nog niet zo uit?
en btw: 't was maar een foto omdat ze hier over klassiekers bezig waren, geen photoshoot2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWeet ik veel, ik heb niet geblurd of whatever..
en btw: 't was maar een foto omdat ze hier over klassiekers bezig waren, geen photoshoot
Comment
Comment