Door lichte rotatie van de camera op de moment van het sluiteren van de foto is het achterste gedeelte van die kar onscherp. Daardoor ziet het achterwiel er zo uit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk ga er wel van uit dat er inderdaad veel gewijzigd is, maar ik vraag me af exact wat een motor z'n 'grommel' doet inruilen voor een 'huil'...
zoiets? (gokje)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenRijdt diene met olie op zijn achterbanden?Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEen standaard 997.2 carrera klinkt inderdaad zeer pover, de GT3 geeft mij wel een oorgasme
teleurstelling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenidd, zelfs met stock-pse
teleurstelling
Hier wel tevreden over Fabspeed.. klinkt goed en krachtig, maar eigenlijk ook te braaf, of we zijn 't gewoon aant worden2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenMooie render:
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWacht tot je ziet wat hij doet in Blanchimont.
Mens kan absurd goed rijden als je 't mij vraagt...
+ YouTube Video
Heerlijk stukje rijden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenNe mens snapt niet waarom er daar maar 1 veel te kleine foto uit een saaie hoek van is!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk vind er niet veel aan, eerlijk gezegd
Comment
Comment