Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Geef mij maar de 993, feit dat ie LHD is is nog mooi meegenomen ook

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      't is in ieder geval beter dan stock
      Das een feit, ik blijf erbij dat het gewoonweg schandalig is dat Porsche dit toelaat? alé, een sportwagenmerk dat je niet hoort?? Als je dan naar de R8, V8vantage gaat zien.. Uw quote in 't Aston Martin-topic was de nagel op de kop
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        't is in ieder geval beter dan stock
        Da's niet echt moeilijk.

        Van mij moet zo'n turbo geen luide stem hebben, lijkt mij meer een daily die niet te opvallend mag zijn, doch bloedsnel.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Das een feit, ik blijf erbij dat het gewoonweg schandalig is dat Porsche dit toelaat? alé, een sportwagenmerk dat je niet hoort?? Als je dan naar de R8, V8vantage gaat zien.. Uw quote in 't Aston Martin-topic was de nagel op de kop
          Welke quote?

          Ik denk dat het allemaal deel is van een marketingstrategie. Wil je sound, moet je betalen.

          Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          Da's niet echt moeilijk.

          Van mij moet zo'n turbo geen luide stem hebben, lijkt mij meer een daily die niet te opvallend mag zijn, doch bloedsnel.
          Ik wil uit een turbo een mooie flat-six roffel horen, met bass en rasp in en zodra je plankt dat lekkere turbogeblaas er nog 'es in komt.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Ik wil uit een turbo een mooie flat-six roffel horen, met bass en rasp in en zodra je plankt dat lekkere turbogeblaas er nog 'es in komt.

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

            Comment


            • Die mannen hebben 't begrepen

              Hebben ze nog niks voor de 997.2 feitelijk?

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Die mannen hebben 't begrepen

                Hebben ze nog niks voor de 997.2 feitelijk?
                Naar 't schijnt wel... ze gingen ons een hele tijd geleden daarvoor contacteren. Echter hebben ze niets meer laten horen en blijven we er niet achter wachten
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                  Da's niet echt moeilijk.

                  Van mij moet zo'n turbo geen luide stem hebben, lijkt mij meer een daily die niet te opvallend mag zijn, doch bloedsnel.
                  de nagel op de kop

                  Comment


                  • Kan iemand mij zeggen wat de verschillen zijn tussen:

                    De GT2 zetels in Ir_fuel's GT3
                    De zetels in tuur bo's GT3
                    De standaard CS zetels
                    De GT3 RS zetels.


                    Ik zit namelijk perfect in de zetels van fuel, maar daarnet eens plaatsgenomen in de zetels van een GT3 RS mk2 en die zitten ook perfect !

                    Wat zijn de verschillen ? En hoe verhouden die zich tov een mk1 CS en RS ?

                    Comment


                    • Volgens mij zijn die van Fuel dezelfde als die van de RS Mk2?

                      Comment


                      • Fuel heeft toch GT2 kuipkes?

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                          Volgens mij zijn die van Fuel dezelfde als die van de RS Mk2?
                          Dat dacht ik dus ook toen ik er ging inzitten ...

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                            Kan iemand mij zeggen wat de verschillen zijn tussen:

                            De GT2 zetels in Ir_fuel's GT3
                            De zetels in tuur bo's GT3
                            De standaard CS zetels
                            De GT3 RS zetels.


                            Ik zit namelijk perfect in de zetels van fuel, maar daarnet eens plaatsgenomen in de zetels van een GT3 RS mk2 en die zitten ook perfect !

                            Wat zijn de verschillen ? En hoe verhouden die zich tov een mk1 CS en RS ?
                            Volgens mij zijn er in de GT3 maar 2 keuzes mogelijk?
                            Ok, je hebt ook de sportstoelen en de verstelbare sportstoelen.
                            Maar in de kuipjes heb je 2 verschillende mogelijkheden, nl:

                            De sportkuipstoelen: deze hebben een neerklapbare rugleuning,handmatige lengteverstelling en achteraan afgewerkt met carbon.

                            De lichtgewicht kuipstoelen: NIET neerklapbare ruglening enkel handmatige lengteverstelling en wegen 10kg minder dan de sportkuipstoelen.

                            Edith: Joris heeft de sportkuipstoelen en Tuur de lichtgewicht kuipstoelen volgens mij?
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                              Volgens mij zijn er in de GT3 maar 2 keuzes mogelijk?
                              Ok, je hebt ook de sportstoelen en de verstelbare sportstoelen.
                              Maar in de kuipjes heb je 2 verschillende mogelijkheden, nl:

                              De sportkuipstoelen: deze hebben een neerklapbare rugleuning,handmatige lengteverstelling en achteraan afgewerkt met carbon.

                              De lichtgewicht kuipstoelen: NIET neerklapbare ruglening enkel handmatige lengteverstelling en wegen 10kg minder dan de sportkuipstoelen.

                              Edith: Joris heeft de sportkuipstoelen en Tuur de lichtgewicht kuipstoelen volgens mij?
                              Klopt.

                              Er is geen enkel verschil tussen de mogelijkheden in een GT3 en een GT3 RS trouwens. Je kan kiezen tussen die 2 types.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Maar in de kuipjes heb je 2 verschillende mogelijkheden, nl:

                                De sportkuipstoelen: deze hebben een neerklapbare rugleuning,handmatige lengteverstelling en achteraan afgewerkt met carbon.

                                De lichtgewicht kuipstoelen: NIET neerklapbare ruglening enkel handmatige lengteverstelling en wegen 10kg minder dan de sportkuipstoelen.

                                Edith: Joris heeft de sportkuipstoelen en Tuur de lichtgewicht kuipstoelen volgens mij?
                                Correct, maar ge vergeet één ding: de GT2-kuipkes hebben de zijdelingse airbags (zitten op de zetel, zie je zitten in hun "dooske"), de GT3-kuipkes hebben géén zijdelingse airbags.



                                = GT2 = klapbaar (enkel voor instap naar achter of beladen van achtercompartiment), wat minder "nauw" (iets breder), ook (in optie) verkrijgbaar op (sommige) gewone modellen




                                = GT3 = fix (dus nooit verkrijgbaar met een achterbank), lichter, enkel op de GT-modellen verkrijgbaar, nog iets strakker zittend dan de GT2-kuipjes
                                Last edited by ; 19/08/2010, 20:03.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Correct, maar ge vergeet één ding: de GT2-kuipkes hebben de zijdelingse airbags (zitten op de zetel, zie je zitten in hun "dooske"), de GT3-kuipkes hebben géén zijdelingse airbags.
                                  klopt, ipv Thorax-airbags zijn de portierpanelen zonder opbergvakje voorzien van 'pads'
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                                  Comment


                                  • Iemand die me kan zeggen of er forumleden zijn met een Cayenne diesel (vorig model)? Dank u.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                                      Iemand die me kan zeggen of er forumleden zijn met een Cayenne diesel (vorig model)? Dank u.
                                      Neen.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        Wat zijn de verschillen ? En hoe verhouden die zich tov een mk1 CS en RS ?
                                        De lichtgewicht kuipen zijn onveranderd overgenomen van mk.I naar mk.II, de sportkuipjes waren denk ik niet beschikbaar op de GT3 mk.I, je ziet er wel maar ik dacht dat die nageplaatst zijn.

                                        Ah en kuipjes in een CS zijn steeds in Nomex, in een gewone GT3 is het een combinatie van leder/alcantara. In Europa is een RS steeds met Nomex-kuipjes uitgerust (optioneel lichtgewicht of standaard sport).

                                        Comment


                                        • Heeft Fuel zo geen dikkere bobbel ter ondersteuning van de knie? Moesten die GT3 topics nu eens niet vol zever staan had ik al lang een fotootje gezocht.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X