Geef mij maar de 993, feit dat ie LHD is is nog mooi meegenomen ook
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten't is in ieder geval beter dan stock2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten't is in ieder geval beter dan stock
Van mij moet zo'n turbo geen luide stem hebben, lijkt mij meer een daily die niet te opvallend mag zijn, doch bloedsnel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDas een feit, ik blijf erbij dat het gewoonweg schandalig is dat Porsche dit toelaat? alé, een sportwagenmerk dat je niet hoort?? Als je dan naar de R8, V8vantage gaat zien.. Uw quote in 't Aston Martin-topic was de nagel op de kop
Ik denk dat het allemaal deel is van een marketingstrategie. Wil je sound, moet je betalen.
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDa's niet echt moeilijk.
Van mij moet zo'n turbo geen luide stem hebben, lijkt mij meer een daily die niet te opvallend mag zijn, doch bloedsnel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk wil uit een turbo een mooie flat-six roffel horen, met bass en rasp in en zodra je plankt dat lekkere turbogeblaas er nog 'es in komt.
+ YouTube Video 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDie mannen hebben 't begrepen
Hebben ze nog niks voor de 997.2 feitelijk?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDa's niet echt moeilijk.
Van mij moet zo'n turbo geen luide stem hebben, lijkt mij meer een daily die niet te opvallend mag zijn, doch bloedsnel.
Comment
-
Kan iemand mij zeggen wat de verschillen zijn tussen:
De GT2 zetels in Ir_fuel's GT3
De zetels in tuur bo's GT3
De standaard CS zetels
De GT3 RS zetels.
Ik zit namelijk perfect in de zetels van fuel, maar daarnet eens plaatsgenomen in de zetels van een GT3 RS mk2 en die zitten ook perfect !
Wat zijn de verschillen ? En hoe verhouden die zich tov een mk1 CS en RS ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenVolgens mij zijn die van Fuel dezelfde als die van de RS Mk2?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenKan iemand mij zeggen wat de verschillen zijn tussen:
De GT2 zetels in Ir_fuel's GT3
De zetels in tuur bo's GT3
De standaard CS zetels
De GT3 RS zetels.
Ik zit namelijk perfect in de zetels van fuel, maar daarnet eens plaatsgenomen in de zetels van een GT3 RS mk2 en die zitten ook perfect !
Wat zijn de verschillen ? En hoe verhouden die zich tov een mk1 CS en RS ?
Ok, je hebt ook de sportstoelen en de verstelbare sportstoelen.
Maar in de kuipjes heb je 2 verschillende mogelijkheden, nl:
De sportkuipstoelen: deze hebben een neerklapbare rugleuning,handmatige lengteverstelling en achteraan afgewerkt met carbon.
De lichtgewicht kuipstoelen: NIET neerklapbare ruglening enkel handmatige lengteverstelling en wegen 10kg minder dan de sportkuipstoelen.
Edith: Joris heeft de sportkuipstoelen en Tuur de lichtgewicht kuipstoelen volgens mij?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenVolgens mij zijn er in de GT3 maar 2 keuzes mogelijk?
Ok, je hebt ook de sportstoelen en de verstelbare sportstoelen.
Maar in de kuipjes heb je 2 verschillende mogelijkheden, nl:
De sportkuipstoelen: deze hebben een neerklapbare rugleuning,handmatige lengteverstelling en achteraan afgewerkt met carbon.
De lichtgewicht kuipstoelen: NIET neerklapbare ruglening enkel handmatige lengteverstelling en wegen 10kg minder dan de sportkuipstoelen.
Edith: Joris heeft de sportkuipstoelen en Tuur de lichtgewicht kuipstoelen volgens mij?
Er is geen enkel verschil tussen de mogelijkheden in een GT3 en een GT3 RS trouwens. Je kan kiezen tussen die 2 types.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenMaar in de kuipjes heb je 2 verschillende mogelijkheden, nl:
De sportkuipstoelen: deze hebben een neerklapbare rugleuning,handmatige lengteverstelling en achteraan afgewerkt met carbon.
De lichtgewicht kuipstoelen: NIET neerklapbare ruglening enkel handmatige lengteverstelling en wegen 10kg minder dan de sportkuipstoelen.
Edith: Joris heeft de sportkuipstoelen en Tuur de lichtgewicht kuipstoelen volgens mij?
= GT2 = klapbaar (enkel voor instap naar achter of beladen van achtercompartiment), wat minder "nauw" (iets breder), ook (in optie) verkrijgbaar op (sommige) gewone modellen
= GT3 = fix (dus nooit verkrijgbaar met een achterbank), lichter, enkel op de GT-modellen verkrijgbaar, nog iets strakker zittend dan de GT2-kuipjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenCorrect, maar ge vergeet één ding: de GT2-kuipkes hebben de zijdelingse airbags (zitten op de zetel, zie je zitten in hun "dooske"), de GT3-kuipkes hebben géén zijdelingse airbags.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenIemand die me kan zeggen of er forumleden zijn met een Cayenne diesel (vorig model)? Dank u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenWat zijn de verschillen ? En hoe verhouden die zich tov een mk1 CS en RS ?
Ah en kuipjes in een CS zijn steeds in Nomex, in een gewone GT3 is het een combinatie van leder/alcantara. In Europa is een RS steeds met Nomex-kuipjes uitgerust (optioneel lichtgewicht of standaard sport).
Comment
Comment