Betere 300-0 dan de veyron
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenBetere 300-0 dan de veyron
Comment
-
GT2 RS
Lambo SL is ook ziekelijk snel, damn..
Alleen versta ik niet dat ze zo'n crappy tijden halen met de ZR1.. 4 sec naar de 100, 11.5 naar de 200.. dat is klak even snel als een Z06. Misschien zal 860 Nm en RWD de 'boosdoener' zijn bij de launches.
Ik ben eerder benieuwd naar 100-200 en 200-300. Denk dat de cijfers dan een pak anders liggen.
Lexus haalt een zeer slechte tijd naar de 300.. wtf daar klopt toch iets niet me dunkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk ben eerder benieuwd naar 100-200 en 200-300. Denk dat de cijfers dan een pak anders liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDie cijfers heb je toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn hoeveel kg verschil?
Comment
-
Iemand kwam gisteren toen ik de tuin zat rond 22u totaal onverwachts opgereden met een 997 Turbo Tiptronic S! Ik zo; WTF, er komt hier nu een Porsche afgestoven op onze oprit, huh het is nonkel!!! en met een Turbo!!! Ik was blown away, hij is ook een grote carnut en ik praat veel met hem over auto's maar dat hij een Turbo zou aanschaffen daar had hij nooit iets over gelost!
Ik ben als sinds kindsbeen groot Porsche-liefhebber en natuurlijk meer dan laaiend enthousiast over deze aankoop
Het kleur is zwart/donkergroenachtig. Iemand enig idee wat de naam van deze kleur zou kunnen zijn? Normaal zou ik de kleur wel kunnen herkennen maar heb de wagen nu eenmaal in het donker gezien. Erg mooie optie's ook, met onder andere Sport Chrono Plus, PASM, Zwart full leather met de adaptieve sportzetels, Full Carbon interieur met het wit-turbo opschrift op de carbon deurdrempels, mooiste detail van heel de wagen!
De wagen is van 2007 en heeft iets meer dan 20k km. Nog bijna brand spanking new
Wel nog geen ritje gekregen omdat het al donker was en hij overdag eens met mij wou gaan rijden Maar chance dat hij hier iets verder in de straat woont
PorscheLast edited by Mvl; 23/08/2010, 01:50.Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk BerichtenIemand kwam gisteren toen ik de tuin zat rond 22u totaal onverwachts opgereden met een 997 Turbo Tiptronic S! Ik zo; WTF, er komt hier nu een Porsche afgestoven op onze oprit, huh het is nonkel!!! en met een Turbo!!! Ik was blown away, hij is ook een grote carnut
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenContradictio in terminisAudi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDie cijfers heb je toch?Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtendan moet je gaan rekenen man!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIs niet 100% hetzelfde heb ik al gemerkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGeen reactietijd? Voor de rest is het 100-200 toch gewoon een onderdeel van een sprint 0-300?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenInertie. Vanuit constante snelheid naar je maximale acceleratiekracht gaan.
Da's toch altijd " a la volé " zoals ze zeggen? Hernemen van pak 80-90 (voor een 100-200), tot 210, en aftikken op de juiste snelheden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenInertie. Vanuit constante snelheid naar je maximale acceleratiekracht gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
edith: nu wel, bljikbaar komt dat haakje niet mee in je url
Comment
Comment