Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Betere 300-0 dan de veyron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
      Betere 300-0 dan de veyron
      En hoeveel kg verschil?

Comment

• GT2 RS

Lambo SL is ook ziekelijk snel, damn..

Alleen versta ik niet dat ze zo'n crappy tijden halen met de ZR1.. 4 sec naar de 100, 11.5 naar de 200.. dat is klak even snel als een Z06. Misschien zal 860 Nm en RWD de 'boosdoener' zijn bij de launches.

Ik ben eerder benieuwd naar 100-200 en 200-300. Denk dat de cijfers dan een pak anders liggen.

Lexus haalt een zeer slechte tijd naar de 300.. wtf daar klopt toch iets niet me dunkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Ik ben eerder benieuwd naar 100-200 en 200-300. Denk dat de cijfers dan een pak anders liggen.
          Die cijfers heb je toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Die cijfers heb je toch?
            dan moet je gaan rekenen man!

Comment

• 9ff, 5s van 100-200...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                En hoeveel kg verschil?
                Dan nog is het spectaculair niet?

Comment

• Iemand kwam gisteren toen ik de tuin zat rond 22u totaal onverwachts opgereden met een 997 Turbo Tiptronic S! Ik zo; WTF, er komt hier nu een Porsche afgestoven op onze oprit, huh het is nonkel!!! en met een Turbo!!! Ik was blown away, hij is ook een grote carnut en ik praat veel met hem over auto's maar dat hij een Turbo zou aanschaffen daar had hij nooit iets over gelost!
                  Ik ben als sinds kindsbeen groot Porsche-liefhebber en natuurlijk meer dan laaiend enthousiast over deze aankoop

Het kleur is zwart/donkergroenachtig. Iemand enig idee wat de naam van deze kleur zou kunnen zijn? Normaal zou ik de kleur wel kunnen herkennen maar heb de wagen nu eenmaal in het donker gezien. Erg mooie optie's ook, met onder andere Sport Chrono Plus, PASM, Zwart full leather met de adaptieve sportzetels, Full Carbon interieur met het wit-turbo opschrift op de carbon deurdrempels, mooiste detail van heel de wagen!

De wagen is van 2007 en heeft iets meer dan 20k km. Nog bijna brand spanking new

Wel nog geen ritje gekregen omdat het al donker was en hij overdag eens met mij wou gaan rijden Maar chance dat hij hier iets verder in de straat woont

Porsche
                  Last edited by Mvl; 23/08/2010, 01:50.
                  Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                  Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                  BMW 320d
                  Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
                    Iemand kwam gisteren toen ik de tuin zat rond 22u totaal onverwachts opgereden met een 997 Turbo Tiptronic S! Ik zo; WTF, er komt hier nu een Porsche afgestoven op onze oprit, huh het is nonkel!!! en met een Turbo!!! Ik was blown away, hij is ook een grote carnut
                    Contradictio in terminis

Comment

Contradictio in terminis
                      Ik dacht al dat jij hier zo een opmerking ging plaasten But I know Moest het de mijne zijn, zou het ook een manuele bak zijn.
                      Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                      Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                      BMW 320d
                      Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Comment

Die cijfers heb je toch?
                          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          dan moet je gaan rekenen man!
                          Is niet 100% hetzelfde heb ik al gemerkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Is niet 100% hetzelfde heb ik al gemerkt
                            Geen reactietijd? Voor de rest is het 100-200 toch gewoon een onderdeel van een sprint 0-300?

Comment

Geen reactietijd? Voor de rest is het 100-200 toch gewoon een onderdeel van een sprint 0-300?
                              Inertie. Vanuit constante snelheid naar je maximale acceleratiekracht gaan.

Comment

Zo worden tussensprints toch nooit gemeten? Of ben ik volledig verkeerd?
                                Da's toch altijd " a la volé " zoals ze zeggen? Hernemen van pak 80-90 (voor een 100-200), tot 210, en aftikken op de juiste snelheden?

Comment

• Comment

• zo vet

Comment

• Comment

http://en.wikipedia.org/wiki/Jerk_(physics)

Comment

• Ik ben niet mee.
                                          edith: nu wel, bljikbaar komt dat haakje niet mee in je url

Comment

Working...
                                          X