Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDaar is volgens mij 0 verschil tussen.Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDan beschik ik de gave om 0 verschillende zaken toch van mekaar te onderscheiden.
De wielnaaf zit dieper tov. de spaken op een RS dan op een GT3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDaar is volgens mij 0 verschil tussen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenMet zo'n beperkte kennis van GT3's had je misschien toch beter bij je Cayman S gebleven.
Ik zal het zondag eens nameten het verschil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtent is niet omdat uw velg breder is dat automatisch uw spaken dieper naar binnen gaan he. Hangt van de constructie van de velg op zich af. Het hart dat achter de spaken zit kan bv dikker zijn.
Ik zal het zondag eens nameten het verschil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenBURN is imminent!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVroeger wel, nu prefereer ik Redbull.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet hart dat achter de spaken zit kan bv dikker zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenBundhöhe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAls ik dat google krijg ik jeansbroeken te zien.
n00b!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten"Bundhöhe und Einpresstiefe bitte bei der Bestellung der Felgen mit angeben"
n00b!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenals ik da woord op google image search invoer krijg ik DIT:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk denk dat gij met een fagot-versie van Google werkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenPast alleen soms wat moeilijk op mijn scherm, zo een versie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
Die smiley!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenwie was er deze middag aan het "spelen" met grijze GT2 in buurt van Decascoop, zag hem paar keer voorbij komen
deze middag kwam hij weer langs
Comment
Comment