Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNiet veel, maar dat is net het spijtige
Veel foto's trek ik niet meer.. tijdje terug nog een dagje op de ring that's it .
ja ik zie het, gaat goed he, ze zijn mooi
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
19 inch lobsterforks van een 997mk1 op een 968clubsport
Indien RL dan zijn de 968 zijn wielkasten nog vreselijkerderder dan een Murci!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenKwas het just aan het denken, wielen lijken weer te ver naar voren te staan he?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenDit staat me wel aan.
jammer alleen dat de witbalans van de camera verkeerd stond, het groen is dus groener dan in't echtCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenDat is mk1 groen zeker?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Zo zouden er meer owners manuals moeten zijn se
Oorspronkelijk geplaatst door Pagina 5 van de GT3 owners manualDevelopment philosophy
Porsche 911 GT3 stands for a sports car with
exceptional performance, both on the road and on
the race track. This objective means that, in the
event of any compromise being required between
sportiness and comfort during the development
process, the tendency will be geared more
towards sportiness. This can result in the following
restrictions in comfort:
– Brake squeal when light pressure applied to
the pedal shortly before stopping.
– Rough engine operation in speed range around
3000 rpm.
– Cracking noise in area of front-axle coil
springs.
– Greater operating force for clutch and gear
shifting.
– Aerodynamic-related extremely low vehicle
position with restrictions in terms of ground
clearance.
Sport tires
Your vehicle is equipped with special sport tires
(ultra high performance tires).
This type of tire is approved for use on public
highways and complies with all statutory requirements
and safety criteria.
The design of the tire is also geared towards use
on racing circuits (driver safety training courses,
sports driving schools, Club Sport events) and
provides distinct advantages here in terms of dry
grip and wear compared to conventional road
tires.
The major features are a reduced tread depth and
a special tread pattern and carcass.
Due to ultra high performance design and the
particular manufacturing process of these tires,
they must always be replaced in axle sets (2)
regardless of wear or mileage. Failure to do so
may have a negative affect on the handling characteristics
of the vehicle.
The design features of this sports tire result
in the following effects compared with other
summer tires when used under normal
driving conditions:
– Sport tires have a smaller tread depth, and
thus can reach their wear limit sooner.
As with all tires, the attainable mileage
depends on the individual driving style and the
conditions of use.
– Exercise caution when driving on wet roads,
paying special attention to hydroplaning situations
(stagnant water, puddles, lane grooves).
Sport tires have a lower tread depth than
normal tires and you must therefore adapt
speed accordingly when driving on wet
surfaces.
– The driver’s skill level must be commensurate
with the vehicle performance levels in the
upper range limits, due to increased safety
risks in the upper range limits.
* At oudside temperatures below 45 °F (7 °C)
change to winter tires.
* Notify anyone using your car of these characteristics
and possible effects.
Service brake
Both the standard brake system with composite
brake discs and the Porsche Ceramic Composite
Brake (PCCB) are high-performance brake
systems, designed specifically for driving on race
circuits.
Certain speeds, braking forces and ambient conditions
(e. g. temperature and humidity) therefore
might cause brake noises. This also applies after
completion of the running-in phase required for the
new brake components.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
jammer alleen dat de witbalans van de camera verkeerd stond, het groen is dus groener dan in't echt2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZo zouden er meer owners manuals moeten zijn se
Schitterend
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDas wel jammer, je vind gewoonweg geen foto's van zo'n GT3 in die kleur. Enkel op mobile bij een Porschedealer , maarja..Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenIs niet erg dat de witbalans verkeerd was er zit sfeer in de foto en het totaalplaatje klopt gewoon.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment