Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    PS or RL?
    Indien RL dan zijn de 968 zijn wielkasten nog vreselijkerderder dan een Murci!
    Valt toch nog mee? 'tis niet dat er een gapend gat tussen zit hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
      Valt toch nog mee? 'tis niet dat er een gapend gat tussen zit hé...
      Euhm ... bekijk eens deftig de spatie tussen de wielen en de wielkasten. Zowel vooraan als achteraan de wagen, met name aan de voorzijde van de banden.

Comment

• Zalige setting!

Comment

• Ik heb een uitnodiging gekregen om naar Camp4S te gaan. Dat zijn 5 dagen Porsche driving experience days in het noorden van Finland. Het kostplaatje is navenant, nl. €5.000,- per persoon.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Volgens mij is het dan geen uitnodiging, iedereen kan mits betaling van 5000 EUR meegaan naar Camp4S.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Ik heb een uitnodiging gekregen om naar Camp4S te gaan. Dat zijn 5 dagen Porsche driving experience days in het noorden van Finland. Het kostplaatje is navenant, nl. €5.000,- per persoon.
              Ga je 't doen ?
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten

Die TechArt endtips van die Turbo blijven toch wel razend knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                  Ga je 't doen ?
                  Ik denk het niet. Uiteindelijk blijft het veel geld om 3 dagen wat in de sneeuw te ploeteren met Porsches aan -30°C. Mijn schoonbroer daarentegen had wel veel zin om dat eens te doen.
                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                    Volgens mij is het dan geen uitnodiging, iedereen kan mits betaling van 5000 EUR meegaan naar Camp4S.

Ik denk het ook.
                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                      PS or RL?
                      Indien RL dan zijn de 968 zijn wielkasten nog vreselijkerderder dan een Murci!

waren originele wielen als jullie dat bedoelen met RL of PS ? zaten zelf 295 banden op paste er zo onder moest zelfs nog spacertje op hij liep aan de binnenzijde vd velg aan zonder spacer, na spacer reden we er zo mee weg niks aan de hand,
                      wielen staan achter idd optsich erg vreemd, vonden wij ook

Comment

• RL = Real life
                        PS = Photoshop

Comment

• ok zo, thnx weer wat geleerd ,

nee zoals ik al zei effe eronder gehangen voor fotoshoot zit normaal op z,n 996 zit nu momenteel deze 19 inchers onder:

staan ook knap dik die cup 3 wielen in 19

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Ik heb nog nooit zoveel lelijke kleurencombo's op een Porsche gezien als bij de 997 GT3 RS mk2
                            me neither...
                            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• over mooie kleuren gesproken ik vind deze kleur op die ST erg moooi staan, ze baasje noemt hem niet voor niks clockwerk orange

Comment

Ik heb een uitnodiging gekregen om naar Camp4S te gaan. Dat zijn 5 dagen Porsche driving experience days in het noorden van Finland. Het kostplaatje is navenant, nl. €5.000,- per persoon.
                                Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                Volgens mij is het dan geen uitnodiging, iedereen kan mits betaling van 5000 EUR meegaan naar Camp4S.

1000 euri/dag...beetje decadent imvho

Ik mag hopen dat het van een hoger niveau zal zijn dan de "driving experience" die ze hier organiseren.
                                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Ik zou graag eens camp4 gaan doen. Dat is iets goedkoper (en 1 dag korter).
                                  Misschien deze winter .... eerst centen bijeen rapen

BTW, die prijs is (als ik me niet vergis) ex btw, en uw vlucht heen en terug zit er ook niet in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                    Ik weet dat niet hoe decadent dat is. Je krijgt er wel beschikking over auto's met een prijskaartje van 100.000-150.000€, deftig logement, instructie de hele dag etc etc.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten

Ik mag hopen dat het van een hoger niveau zal zijn dan de "driving experience" die ze hier organiseren.
                                      In vond die Driving Experience zeer goed en leuk eigenlijk. We spreken dan ook wel over een ander prijskaartje. Dikke fun gehad toen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Ik weet dat niet hoe decadent dat is. Je krijgt er wel beschikking over auto's met een prijskaartje van 100.000-150.000€, deftig logement, instructie de hele dag etc etc.
                                        En een coole Porsche outfit om u warm te houden.

Ik ken een paar mensen die het meegemaakt hebben en die omschreven het als een "once in a lifetime experience".

Moet fantastisch zijn om zo een camp mee te maken ... maar 't prijskaartje is inderdaad niet mis.
                                        Last edited by ; 27/08/2010, 11:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten

Ik ken een paar mensen die het meegemaakt hebben en die omschreven het als een "once in a lifetime experience".
                                          Klopt. Ik kon ook iemand die dit heeft gedaan en hij vond het echt schitterend.
                                          's morgens in het sneeuw schuiven wanneer de zon opgaat

Comment

Working...
                                          X