Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zo vind ik hem ook wel lekker, zeker met die Clear Taillights!
Comment
-
Die achterlichten zijn écht mottig.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenDie gele steekt er met kop en schouders bovenuit voor mij.
Alleen vraagt Porsche wschl 12000 euro voor die verf ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenZo vind ik hem ook wel lekker, zeker met die Clear Taillights!
http://www.autogespot.com/nl/viewima...28082010102456
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat is uni.
Dat geel van die andere is wschl meerlaags, en dan nog eens al dat zwart (dat zijn ook geen stock accenten).
Tel uit je winst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb een uitnodiging gekregen om naar Camp4S te gaan. Dat zijn 5 dagen Porsche driving experience days in het noorden van Finland. Het kostplaatje is navenant, nl. €5.000,- per persoon.
Minus 15 degrees in the snow. In a Porsche? We can warmly recommend it. Discover the spectacular winter landscape of Finland with our Camp4, Camp4S or Ice-Fo...
moet wel zalig zijn natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat is uni.
Dat geel van die andere is wschl meerlaags, en dan nog eens al dat zwart (dat zijn ook geen stock accenten).
Tel uit je winst
extra meerprijs (bovenop sonderfarbe) daarvan is deels door de dealer betaad want klant was hiervan niet op de hoogte gebracht
Comment
-
Der is vandaag een sportclassic op toer in Knokke ... jongenslief wat een auto
ik heb geen pics genomen maar er zullen er binnenkort wel een zak op autogespot staan
had een belgische nummerplaat, ...-B...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDer is vandaag een sportclassic op toer in Knokke ... jongenslief wat een auto
ik heb geen pics genomen maar er zullen er binnenkort wel een zak op autogespot staan
had een belgische nummerplaat, ...-B...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet staat hier misschien al ergens, maar die mannen van Autobild hebben een GT3 RS mk2 in 3.7 van nul naar honderd gekregen.
0–100 km/h 3,7 s
0–130 km/h 5,7 s
0–200 km/h 12,3 s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDer is vandaag een sportclassic op toer in Knokke ... jongenslief wat een auto
had een belgische nummerplaat, ...-B...
Comment
Comment