Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fak, ziet er extreem vet uit !

Ik wil er een detailen

Comment

• Knap ding die sport classic

Comment

• hoe klinkt dat infeite? zoals een Porsche Carrera S met PSE?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          hoe klinkt dat infeite? zoals een Porsche Carrera S met PSE?
          Ik was aan het wandelen en hoorde een heel vertrouwde sound van achter mij komen, zeer duidelijk 911, klonk dus imo niet echt veel anders dan een C2S met PSE, mogelijks zijn er wel enkele verschillen, maar die waren alleszins niet echt hoorbaar aan 40km/u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Ik was aan het wandelen en hoorde een heel vertrouwde sound van achter mij komen, zeer duidelijk 911, klonk dus imo niet echt veel anders dan een C2S met PSE, mogelijks zijn er wel enkele verschillen, maar die waren alleszins niet echt hoorbaar aan 40km/u.
            ik hoor dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
              Vlug even wat foto's gaan nemen:
              graag gedaan é
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Bedankt Alexander

Comment

pfff, die velgen

Comment

• Lekker kotje.

Comment

• Die RSR is ziek!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        ik hoor dat
                        Jij wel, ik niet. Ik wil uw getrainde oren als het op motorsound aankomt!

Comment

• Ma allez

Comment

• wat is de volgende? een roze met paarse luchtgaten en spiegels?

Comment

7 minuten 18 bridge to gantry, da's fokkin' snel!

Comment

• De premium boven een C2S moet toch ergens toe leiden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  7 minuten 18 bridge to gantry, da's fokkin' snel!
                                  lol

Comment

• Het interieuer van die Sportclassic!! Al eens live gezien?
                                    Schitterend!
                                    Die textuur van de bekleding....
                                    Alleen de prijs van die kar is er toch veeeeeeeeeeeeer over...

Comment

• Ja, gezien en effe in gezeten, op de IAA vorig jaar. Mooi interieur, zeker de zetelbekleding, maar een tik teveel leder (b.v. belederde interieurlijsten, da's echt m'n ding niet).

Ik vind de kleur van de auto echt lelijk, ben niet gek van de striping en moet kokhalzen als ik nog maar een zwéém van die achterlichten zie.

De ducktail vind ik knap, de SportDesign voorbumper ook, de velgen vind ik subliem.

Kortom, mijn mening: zot als ge zoiets koopt of 't moet zijn dat ge geld teveel hebt en gokt op 't stijgen in waarde. Voor dat geld hebt ge ne volledig uitgedoste 997 turbo S coupé. Ik zou 't wel weten dan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Kortom, mijn mening: zot als ge zoiets koopt of 't moet zijn dat ge geld teveel hebt en gokt op 't stijgen in waarde. Voor dat geld hebt ge ne volledig uitgedoste 997 turbo S coupé. Ik zou 't wel weten dan...

Is toch een koopje?
                                        Je hebt nog niet eens een GT2RS voor dat geld!

Comment

Working...
                                        X