Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zaterdag op de N60 in eke zie ik voor mij een 993 turbo s een rond punt opgaan. als ik em beetje verder inhaal blijkt het een bijna perfecte copy te zijn van Turbo s maar ipv turbo S staat er carrera 4s onder de spoiler . Hij had zelfs de luchtgaten zitten net achter de deuren. heb er wel niet op gelet of het de endpipes van een "s" waren
maar weet er trouwens iemand of het klopt dat de 993 TURBO S gele remklauwen heeft zitten ipv van de rode op een 'gewone' turbo. want op zowat alle turbo s fotos die ik zie is dat zo.
eentje die ik af en toe zou gaan bekijken in m'n garage
Tot je aan de achterkant komt, wéér een kostplek op je auto!
En dat kan ook op schaal 1:18, da's goedkoper.
Sport Classic, bah. Gewoon de kleur en de lichten, twee opties die ik niét wil wegens lelijk maar Porsche vraagt er wel 120.000 EUR voor. Ware het nu nog 200k geweest, 'k zou zeggen ja, dat smijt ik er graag tegen.
zaterdag op de N60 in eke zie ik voor mij een 993 turbo s een rond punt opgaan. als ik em beetje verder inhaal blijkt het een bijna perfecte copy te zijn van Turbo s maar ipv turbo S staat er carrera 4s onder de spoiler . Hij had zelfs de luchtgaten zitten net achter de deuren. heb er wel niet op gelet of het de endpipes van een "s" waren
maar weet er trouwens iemand of het klopt dat de 993 TURBO S gele remklauwen heeft zitten ipv van de rode op een 'gewone' turbo. want op zowat alle turbo s fotos die ik zie is dat zo.
nu zijn er toch wel nog een aantal verschillen buiten de lichten en kleur;
de SC heeft toch 408 pk zitten dacht ik ipv 385 voor "gewone cS" natuurlijk wel nog steeds een 92 minder als de turbo
nu zijn er toch wel nog een aantal verschillen buiten de lichten en kleur;
de SC heeft toch 408 pk zitten dacht ik ipv 385 voor "gewone cS" natuurlijk wel nog steeds een 92 minder als de turbo
Comment