Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    X51-pakket op de CS en je hebt ook 408pk.
    zo goed ken ik die cataloog ook niet zit voorlopig eerder in het schaalmodellen budget van porsche

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Hmm. Een macadamia C2S met fuchs, ducktail en beige leder moet ook wel lekker zijn.
      gmta

Het concept is schitterend, een pure non-GT 911 met retegeile looks, maar alstemblieft laat ons dan toch kleurkes kiezen.

Voor mij graag een 'eigen Sport Classic' in dunkelolive metallic, zonder striping, de gewone rode achterlichten, en de Fuchs in koetswerkkleur ipv zwart. Interieur in bicolor natuurbruin/zwart (dus zoals 't bicolor beige/zwart maar dan met het natuurleder in natuurbruin), contrasterende stikking both ways, carbon interieurlijsten, houten pookknop genre Carrera GT.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        - Luchthappers achter de deuren
        Heeft een turbo ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
          nu zijn er toch wel nog een aantal verschillen buiten de lichten en kleur;
          de SC heeft toch 408 pk zitten dacht ik ipv 385 voor "gewone cS" natuurlijk wel nog steeds een 92 minder als de turbo
          Het enige dat je (tot nu toe) niet op je Carrera S kan hebben, zijn de ducktail (wel al aftermarket), de achterbumper en de zetelbekleding. Al de rest valt ook op een Carrera S te zetten, origineel Porsche.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            Heeft een turbo ook...
            Nope.(gaat over de 993 hé.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              gmta

Het concept is schitterend, een pure non-GT 911 met retegeile looks, maar alstemblieft laat ons dan toch kleurkes kiezen.

Voor mij graag een 'eigen Sport Classic' in dunkelolive metallic, zonder striping, de gewone rode achterlichten, en de Fuchs in koetswerkkleur ipv zwart. Interieur in bicolor natuurbruin/zwart (dus zoals 't bicolor beige/zwart maar dan met het natuurleder in natuurbruin), contrasterende stikking both ways, carbon interieurlijsten, houten pookknop genre Carrera GT.

Gooi daar 200k meerprijs tegenaan en dat komt in orde

Comment

Heeft een turbo ook...
                de 993 niet ze, das pas vanaf de 996 (edit den daan was me voor)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                  Hmm. Een macadamia C2S met fuchs, ducktail, sportdesign voorbumper en beige leder moet ook wel lekker zijn.
                  22222222222222
                  Alhoewel ik een beetje twijfel of die zwarte fuchs niet wat gaan afsteken .
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                    Nope.(gaat over de 993 hé.)
                    Klopt (de gequotete post niet gelezen )

Comment

Gooi daar 200k meerprijs tegenaan en dat komt in orde
                      Smijten met geld

Kom, Frank, doe geinig mee!

Comment

En dan kom je weer bij een GT3 want die Sport Classic klinkt in vergelijking daarmee ook niet sensationeel
                        Tuurlijk dadde. Maar het ging tussen die 2 modellen. Ik zou vandaag nooit mijn GT3 ruilen tegen een SC, zelfs niet zonder 1 eurocent opleg.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Het enige dat je (tot nu toe) niet op je Carrera S kan hebben, zijn de ducktail (wel al aftermarket), de achterbumper en de zetelbekleding. Al de rest valt ook op een Carrera S te zetten, origineel Porsche.
                        En die brede kont gaat ook wel wat centen kosten vrees ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                          Turbo S:
                          wat blijft dat toch een beauty

Comment

• heb die ducktail al zien zitten weliswaar op foto op een gewone

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                              nog niet op 1:18 GTA anders was ook al de bezitter van een SC
                              Ik heb er 2!

1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                22222222222222
                                Alhoewel ik een beetje twijfel of die zwarte fuchs niet wat gaan afsteken .
                                Het hart van de Fuchs in koetswerkkleur hé.
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  En die brede kont gaat ook wel wat centen kosten vrees ik
                                  Juste maar driekwart van de keren zie ik 't verschil toch niet (goed).

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Het hart van de Fuchs in koetswerkkleur hé.
                                  gmta

Comment

• Niet mijn favoriete groen, maar wel een DIKKE Cayman S ... details

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Juste maar driekwart van de keren zie ik 't verschil toch niet (goed).
                                      Ik ook niet tenzij ze naast mekaar staan. (Porker begint nu compleet te flippen waarschijnlijk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        (Porker begint nu compleet te flippen waarschijnlijk)
                                        Hoezo, begint? *aaaaahahahahhahahaha*

*moppentrommel dicht, toch maar restantjes...*

Comment

Working...
                                        X