Oorspronkelijk geplaatst door Daann
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenHmm. Een macadamia C2S met fuchs, ducktail en beige leder moet ook wel lekker zijn.
Het concept is schitterend, een pure non-GT 911 met retegeile looks, maar alstemblieft laat ons dan toch kleurkes kiezen.
Voor mij graag een 'eigen Sport Classic' in dunkelolive metallic, zonder striping, de gewone rode achterlichten, en de Fuchs in koetswerkkleur ipv zwart. Interieur in bicolor natuurbruin/zwart (dus zoals 't bicolor beige/zwart maar dan met het natuurleder in natuurbruin), contrasterende stikking both ways, carbon interieurlijsten, houten pookknop genre Carrera GT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten- Luchthappers achter de deuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtennu zijn er toch wel nog een aantal verschillen buiten de lichten en kleur;
de SC heeft toch 408 pk zitten dacht ik ipv 385 voor "gewone cS" natuurlijk wel nog steeds een 92 minder als de turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenHeeft een turbo ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtengmta
Het concept is schitterend, een pure non-GT 911 met retegeile looks, maar alstemblieft laat ons dan toch kleurkes kiezen.
Voor mij graag een 'eigen Sport Classic' in dunkelolive metallic, zonder striping, de gewone rode achterlichten, en de Fuchs in koetswerkkleur ipv zwart. Interieur in bicolor natuurbruin/zwart (dus zoals 't bicolor beige/zwart maar dan met het natuurleder in natuurbruin), contrasterende stikking both ways, carbon interieurlijsten, houten pookknop genre Carrera GT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenHeeft een turbo ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenHmm. Een macadamia C2S met fuchs, ducktail, sportdesign voorbumper en beige leder moet ook wel lekker zijn.
Alhoewel ik een beetje twijfel of die zwarte fuchs niet wat gaan afsteken .2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenNope.(gaat over de 993 hé.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenGooi daar 200k meerprijs tegenaan en dat komt in orde
Kom, Frank, doe geinig mee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEn dan kom je weer bij een GT3 want die Sport Classic klinkt in vergelijking daarmee ook niet sensationeel
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHet enige dat je (tot nu toe) niet op je Carrera S kan hebben, zijn de ducktail (wel al aftermarket), de achterbumper en de zetelbekleding. Al de rest valt ook op een Carrera S te zetten, origineel Porsche.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtennog niet op 1:18 GTA anders was ook al de bezitter van een SC
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten22222222222222
Alhoewel ik een beetje twijfel of die zwarte fuchs niet wat gaan afsteken .1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn die brede kont gaat ook wel wat centen kosten vrees ik
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenHet hart van de Fuchs in koetswerkkleur hé.
Comment
-
Niet mijn favoriete groen, maar wel een DIKKE Cayman S ... details
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJuste maar driekwart van de keren zie ik 't verschil toch niet (goed).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten(Porker begint nu compleet te flippen waarschijnlijk)
*moppentrommel dicht, toch maar restantjes...*
Comment
Comment