Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hmm. Een macadamia C2S met fuchs, ducktail en beige leder moet ook wel lekker zijn.
gmta
Het concept is schitterend, een pure non-GT 911 met retegeile looks, maar alstemblieft laat ons dan toch kleurkes kiezen.
Voor mij graag een 'eigen Sport Classic' in dunkelolive metallic, zonder striping, de gewone rode achterlichten, en de Fuchs in koetswerkkleur ipv zwart. Interieur in bicolor natuurbruin/zwart (dus zoals 't bicolor beige/zwart maar dan met het natuurleder in natuurbruin), contrasterende stikking both ways, carbon interieurlijsten, houten pookknop genre Carrera GT.
nu zijn er toch wel nog een aantal verschillen buiten de lichten en kleur;
de SC heeft toch 408 pk zitten dacht ik ipv 385 voor "gewone cS" natuurlijk wel nog steeds een 92 minder als de turbo
Het enige dat je (tot nu toe) niet op je Carrera S kan hebben, zijn de ducktail (wel al aftermarket), de achterbumper en de zetelbekleding. Al de rest valt ook op een Carrera S te zetten, origineel Porsche.
Het concept is schitterend, een pure non-GT 911 met retegeile looks, maar alstemblieft laat ons dan toch kleurkes kiezen.
Voor mij graag een 'eigen Sport Classic' in dunkelolive metallic, zonder striping, de gewone rode achterlichten, en de Fuchs in koetswerkkleur ipv zwart. Interieur in bicolor natuurbruin/zwart (dus zoals 't bicolor beige/zwart maar dan met het natuurleder in natuurbruin), contrasterende stikking both ways, carbon interieurlijsten, houten pookknop genre Carrera GT.
Gooi daar 200k meerprijs tegenaan en dat komt in orde
Het enige dat je (tot nu toe) niet op je Carrera S kan hebben, zijn de ducktail (wel al aftermarket), de achterbumper en de zetelbekleding. Al de rest valt ook op een Carrera S te zetten, origineel Porsche.
En die brede kont gaat ook wel wat centen kosten vrees ik
Comment