Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHoe, moete gij gehospotaliseerd zijn om niks beters te doen te hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenSsshht, alles is absoluut, niets is relatief!
Plus: welk nut heeft die brede kont? Geef toe: meer luchtweerstand, bij de non-GT's komt het met 4WD (op de Sport Classic na, dan), en ge ziet het toch niet!!
Meer details over die GTS? Klinkt leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGe hebt sjans dat je kg's kwijt bent of je had een spekreet-verwijt naar je hoofd geslingerd gekregen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIs 4,4 ook vier?
Plus: welk nut heeft die brede kont? Geef toe: meer luchtweerstand, bij de non-GT's komt het met 4WD (op de Sport Classic na, dan), en ge ziet het toch niet!!
Meer details over die GTS? Klinkt leuk.
Ik heb een Porsche werknemer uitgevraagd op Goodwood mbt. die GTS, hij mocht niets toegeven maar wat hij niet kon wegmoffelen was.- 2WD
- 408pk
- widebody
Een ducktail komt er onder geen enkel beding, de komst van die GTS gaat sowieso Sport Classic eigenaars voor de borst stoten dus dat blijft exclusief voor dat model, idem dat double-bubble dak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJap, 't gaat goed. Gestaag zakkend, eind vorige week efkens sub-85 gezeten, met 't weekend is er weer een kilo bij, maar 't gaat de goei richting uit. Zou graag op ca. 83,5 kg constant staan. Lijkt me 'n leuk gewicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Staat nog niet mis, die RS-GT's, op een 997. Zou 't niet zelf kiezen, maar...
Dunkelolive metallic (al zie ik dat niet hoor op dees foto, kleurenblind zijn + een donkere foto, voor hetzelfde geld is da ne zwarten, 't zou me nooit opgevallen zijn )Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIs 4,4 ook vier?
Meer details over die GTS? Klinkt leuk.Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen breder spoor tiens!!! Bij Ruf redeneerden ze destijds ook zoals u, ze hebben de Yellowbird ook een narrowbody gegeven omv. luchtweerstand, ik rouw daar nog altijd om...
Ik heb een Porsche werknemer uitgevraagd op Goodwood mbt. die GTS, hij mocht niets toegeven maar wat hij niet kon wegmoffelen was.- 2WD
- 408pk
- widebody
Een ducktail komt er onder geen enkel beding, de komst van die GTS gaat sowieso Sport Classic eigenaars voor de borst stoten dus dat blijft exclusief voor dat model, idem dat double-bubble dak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen breder spoor tiens!!! Bij Ruf redeneerden ze destijds ook zoals u, ze hebben de Yellowbird ook een narrowbody gegeven omv. luchtweerstand, ik rouw daar nog altijd om...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIs een auto niet wendbaarder met een smaller spoor?
Comment
-
Er staat trouwens een wit met rode accenten GT3-RS binnen in de showroom bij Kronos, heb ik gisteren gezien. Staat nog niet op hun site, maar deze wel.
Check die prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEn wat is wendbaarheid : super korte bochtjes OK, maar op Spa bvb ben je juist meer met een breder spoor voor grotere stabiliteit in de snelle bochten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEr staat trouwens een wit met rode accenten GT3-RS binnen in de showroom bij Kronos, heb ik gisteren gezien. Staat nog niet op hun site, maar deze wel.
Check die prijs
Voor de helft heb je een .1 RS met 10k km...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenLederen interieur hé
Ik word echt zot van die vraag. Moest ik een euro krijgen iedere keer ik ze hoorde ik had een RS kunnen kopen denk ik
Krijg er iedere keer zo een "t is precies nooit goed genoeg" gevoel bij, als mensen zoiets vragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Voor de helft heb je een .1 RS met 10k km...
Comment
Comment