Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    4.4cm, is dat niet minder dan 2.5% van de totale breedte van die kar?
    Ssshht, alles is absoluut, niets is relatief!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Hoe, moete gij gehospotaliseerd zijn om niks beters te doen te hebben?
      Ge hebt sjans dat je kg's kwijt bent of je had een spekreet-verwijt naar je hoofd geslingerd gekregen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Ssshht, alles is absoluut, niets is relatief!
        Is 4,4 ook vier?

Plus: welk nut heeft die brede kont? Geef toe: meer luchtweerstand, bij de non-GT's komt het met 4WD (op de Sport Classic na, dan), en ge ziet het toch niet!!

Meer details over die GTS? Klinkt leuk.

Comment

Ge hebt sjans dat je kg's kwijt bent of je had een spekreet-verwijt naar je hoofd geslingerd gekregen!
          Jap, 't gaat goed. Gestaag zakkend, eind vorige week efkens sub-85 gezeten, met 't weekend is er weer een kilo bij, maar 't gaat de goei richting uit. Zou graag op ca. 83,5 kg constant staan. Lijkt me 'n leuk gewicht.

Comment

Is 4,4 ook vier?

Plus: welk nut heeft die brede kont? Geef toe: meer luchtweerstand, bij de non-GT's komt het met 4WD (op de Sport Classic na, dan), en ge ziet het toch niet!!

Een breder spoor tiens!!! Bij Ruf redeneerden ze destijds ook zoals u, ze hebben de Yellowbird ook een narrowbody gegeven omv. luchtweerstand, ik rouw daar nog altijd om...

Ik heb een Porsche werknemer uitgevraagd op Goodwood mbt. die GTS, hij mocht niets toegeven maar wat hij niet kon wegmoffelen was.
            • 2WD
            • 408pk
            • widebody

Een ducktail komt er onder geen enkel beding, de komst van die GTS gaat sowieso Sport Classic eigenaars voor de borst stoten dus dat blijft exclusief voor dat model, idem dat double-bubble dak.

Comment

Jap, 't gaat goed. Gestaag zakkend, eind vorige week efkens sub-85 gezeten, met 't weekend is er weer een kilo bij, maar 't gaat de goei richting uit. Zou graag op ca. 83,5 kg constant staan. Lijkt me 'n leuk gewicht.
              Jammer, ik heb 78kg gepland voor u...

Comment

• 78 is trop... dan moet ik m'n ganse garderobe vernieuwen.

Inzake GTS, ik stond erbij toen je 't vroeg, denk ik.

En dat breder spoor, pfff, details. *kuch*

Comment

• Je stond er niet bij!

En, dat zou je sowieso beter 'ns doen!

Comment

Staat nog niet mis, die RS-GT's, op een 997. Zou 't niet zelf kiezen, maar...

Dunkelolive metallic (al zie ik dat niet hoor op dees foto, kleurenblind zijn + een donkere foto, voor hetzelfde geld is da ne zwarten, 't zou me nooit opgevallen zijn )
                    Bijzonder knap!
                    Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Is 4,4 ook vier?

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Een breder spoor tiens!!! Bij Ruf redeneerden ze destijds ook zoals u, ze hebben de Yellowbird ook een narrowbody gegeven omv. luchtweerstand, ik rouw daar nog altijd om...

Ik heb een Porsche werknemer uitgevraagd op Goodwood mbt. die GTS, hij mocht niets toegeven maar wat hij niet kon wegmoffelen was.
                      • 2WD
                      • 408pk
                      • widebody

Een ducktail komt er onder geen enkel beding, de komst van die GTS gaat sowieso Sport Classic eigenaars voor de borst stoten dus dat blijft exclusief voor dat model, idem dat double-bubble dak.
                      +Enkel handgeschakeld, centerlock wielen, Sportdesign front, zowel coupé als cabrio.

Comment

Is een auto niet wendbaarder met een smaller spoor?

Comment

Is een auto niet wendbaarder met een smaller spoor?
                          Als ge zwaar overdrijft op dat vlak stijgt de wendbaarheid rond z'n lengte-as in ieder geval wel, ja! In een 2CV kunt ge aan 60 per uur in een bocht zonder problemen uw nagels vijlen aan 't tarmac.

Comment

• Er staat trouwens een wit met rode accenten GT3-RS binnen in de showroom bij Kronos, heb ik gisteren gezien. Staat nog niet op hun site, maar deze wel.

Check die prijs

Comment

• Yellowbird was geconcipieerd om 340 km/u te halen.

En wat is wendbaarheid : super korte bochtjes OK, maar op Spa bvb ben je juist meer met een breder spoor voor grotere stabiliteit in de snelle bochten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                En wat is wendbaarheid : super korte bochtjes OK, maar op Spa bvb ben je juist meer met een breder spoor voor grotere stabiliteit in de snelle bochten.
                                Welja, t zijn altijd compromissen qua afstelling.

Comment

Lederen interieur hé

Comment

Er staat trouwens een wit met rode accenten GT3-RS binnen in de showroom bij Kronos, heb ik gisteren gezien. Staat nog niet op hun site, maar deze wel.

Check die prijs

Voor de helft heb je een .1 RS met 10k km...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      Lederen interieur hé
                                      En Tuur, hoeveel keer hebben ze aan jou al gevraagd "waarom heb je geen RS gekocht?"

Ik word echt zot van die vraag. Moest ik een euro krijgen iedere keer ik ze hoorde ik had een RS kunnen kopen denk ik

Krijg er iedere keer zo een "t is precies nooit goed genoeg" gevoel bij, als mensen zoiets vragen.

Comment

Voor de helft heb je een .1 RS met 10k km...
                                        Die heeft wel die fender extenders niet vooraan he! Ik zou het wel weten hoor

Comment

• Zou dat breder spoor op een RS dan werkelijk zo gigantisch veel verschil maken tgo. het "smalle" spoor van een GT3, op Spa b.v.?

Comment

Working...
                                          X