Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten"waarom heb je geen RS gekocht?"
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Den dag dat ge niét moet bijbetalen om een GT3 RS in 't zilver te krijgen en zonder stickers en met neutral gekleurde vinnetjes aan de achterspoiler en intake vooraan, zou 'k misschien die overwegen tgo. een GT3.
GT3 laat toch geen wensen open? En is discreter, als dat nog kan met zo'n auto.
GT3, zilver metallic, ClubSport, bochtenxenons, navi. En als er nog wat poen over is mag daar nog wat carbon bij in 't interieur, voor de lekker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZou dat breder spoor op een RS dan werkelijk zo gigantisch veel verschil maken tgo. het "smalle" spoor van een GT3, op Spa b.v.?
Ik denk dat het antwoord op beide vragen identiek is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWtf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZou een RS tout-court zoveel verschil maken tov een GT3 op Spa, voor mensen zoals gij en ik?
Ik denk dat het antwoord op beide vragen identiek is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOok erg knap, imo.
Dat donkergrijs staat hem zeer knap! 't is maar wat je wil hé, ofwel een heftig kleurtje, of een sobere,doch sportieve kleur.. GT3 staat met alles2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJaja, en niet maar 1 keer gevraagd door 1 persoon ofzo. Ik heb die vraag echt al geregeld gehoord.
Mja.. 't is ook maar ne gewone GT3 he2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHad deze GT3 ook al gezien op Mobile.
Dat donkergrijs staat hem zeer knap! 't is maar wat je wil hé, ofwel een heftig kleurtje, of een sobere,doch sportieve kleur.. GT3 staat met alles
Voor mij liever iets 'dezent'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenM-hmmm. Juist die spoiler, denk ik, een pak extra downforce op de achteras, dat kan een verschil maken dat voelbaar is. Gok ik.
t spel levert al meer downforce dan de mk1 RS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDie heeft wel die fender extenders niet vooraan he! Ik zou het wel weten hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDenk je?
t spel levert al meer downforce dan de mk1 RS.
Vraag is: hoe gigantisch hard moet je dan gaan, en durven wij dat wel?
Voor mij zou 't alvast een GT3 zijn, en geen RS. Na de GT3 komt de GT2 RS, imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPfff, geen idee, maar 't is toch een behoorlijk verschil qua kilo's druk. Ik zeg maar iets: Blanchimont-2 volle pétard induiken, daar moet ge toch een moment hebben dat de GT3 grip verliest en de GT3 RS nog de baan houdt?
Vraag is: hoe gigantisch hard moet je dan gaan, en durven wij dat wel?
Voor mij zou 't alvast een GT3 zijn, en geen RS. Na de GT3 komt de GT2 RS, imo.
Voor mij is het een feit dat een RS op Spa zeker sneller is met dezelfde bestuurder, maar THE bottom line is dat je dezelfde vibes en plezier hebt in de "gewone" GT3.
En eigenaardig genoeg krijg ik de vraag "waarom geen RS ?" zelden of nooit, tenzij op dit forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtentrack rims
19" BBS Rennsport E88 ZV voor 2010 GT3(RS)
daily wheels
BBS Rennsport RE ZV voor 2010 GT3(RS)
Maar wel zondig duur...
Bestaan die eerste in 19"? Ik dacht dat dat enkel 18" was?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtentrack rims
19" BBS Rennsport E88 ZV voor 2010 GT3(RS)
Maar wel zondig duur...
Wel iets goedkoper dan een setje OEM velgen hoor
Comment
Comment