Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Voor mij is het een feit dat een RS op Spa zeker sneller is met dezelfde bestuurder, maar THE bottom line is dat je dezelfde vibes en plezier hebt in de "gewone" GT3.
    En hoeveel zou dat schelen denk je, met dezelfde piloot?

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Dacht ik ook, maar staat nu ook 19" bij!

      Vreemd, want denk niet dat er veel slicks zijn in 19"? Effe zoeken...
      Michelin heeft full slicks in 19" heb ik recent (om dezelfde reden) opgezocht.

      @ Oranje GT3 RS: & welke kleur is dat nu?

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        En Tuur, hoeveel keer hebben ze aan jou al gevraagd "waarom heb je geen RS gekocht?"

        Ik word echt zot van die vraag. Moest ik een euro krijgen iedere keer ik ze hoorde ik had een RS kunnen kopen denk ik

        Krijg er iedere keer zo een "t is precies nooit goed genoeg" gevoel bij, als mensen zoiets vragen.
        Dat komt alleen maar van mensen die met een overjaarse seat of civic rijden vrees ik...

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten


          Ik moet wel zeggen: op de 997 heb ik er ook echt moeite mee. Soms, als er een 997 voor me rijdt, denk ik "haaa, brede poep, nice" en dan blijkt 't een narrowbody te zijn. Oké, aan de zijlijsten onderaan ziet ge 't wel, maar 'k vind het verschil toch minimaal. Van achteren bekeken zie ik geen verschil.
          Echt waar als onze S-cab met de 1cm spoorverbreders naast een 4 staat moet je verdorie een forumlid zijn om onmiddellijk het verschil te zien.
          Imo heeft een 4S echt spacers nodig om er "dik" uit te zien, de sporen zijn maar 10mm breder , de hips 22mm dacht ik.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Porker
            @ Oranje GT3 RS: & welke kleur is dat nu?
            wil ik ook wel eens weten !

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
              X51-pakket op de CS en je hebt ook 408pk.
              Ik bestel normaal gezien (afhankelijk van de prijsstelling) een nieuwe 991S cab, die zou 415 pony's hebben.

              Comment


              • Als er liefhebbers zijn , de cabrio is nu écht te koop( wegens 3000km in het laatste jaar...), hoewel ie nog op geen enkele site staat.

                2005 997S cab. 63.000km
                basalt
                europipe (of de originele, die ligt in mijn kelder)
                sportchrono
                10mm spacers
                sportdesign 19"
                el zetels
                leder stuur
                verwarmde zetels

                Comment


                • Waarom zou je dan een nieuwe cab bestellen als je met deze al niet rijdt?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                    Als er liefhebbers zijn , de cabrio is nu écht te koop( wegens 3000km in het laatste jaar...), hoewel ie nog op geen enkele site staat.

                    2005 997S cab. 63.000km
                    basalt
                    europipe (of de originele, die ligt in mijn kelder)
                    sportchrono
                    10mm spacers
                    sportdesign 19"
                    el zetels
                    leder stuur
                    verwarmde zetels
                    Heb misschien iemand met interesse. Hoeveel ?

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Waarom zou je dan een nieuwe cab bestellen als je met deze al niet rijdt?
                      Nieuwe komt pas april 2012, dan is de jongste 18 en kan ie zelf rijden.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                        Nieuwe komt pas april 2012, dan is de jongste 18 en kan ie zelf rijden.
                        Ik hoop dat je niet bedoelt dat je die kar voor je dan 18-jarige zoon gaat kopen

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Ik hoop dat je niet bedoelt dat je die kar voor je dan 18-jarige zoon gaat kopen
                          Ba nee gij!

                          Maar ja, die zal toch met de A5 of de range op stap moeten... Ik hou mijn hart al vast...

                          Comment


                          • Full Black is nice!

                            Mr Drift

                            Comment


                            • In de tussentijd zoek ik wel nog altijd naar een 993 cab of targa (max prijs 37k)

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Wel iets goedkoper dan een setje OEM velgen hoor
                                Seriously? Die E88 Rennsports? Ik dacht dat die op een goeie 2.000 EUR 't stuk kwamen.

                                ...

                                Njah, misschien vraagt Porsche ook wel zoveel voor de oem rims.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Seriously? Die E88 Rennsports? Ik dacht dat die op een goeie 2.000 EUR 't stuk kwamen.

                                  ...

                                  Njah, misschien vraagt Porsche ook wel zoveel voor de oem rims.
                                  Anderzijds, zo'n setje komt dan op €8.000 wat min of meer de prijs is van PCCB's, ik zou het dan wel weten! (BBS'!)

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                    Imo heeft een 4S echt spacers nodig om er "dik" uit te zien, de sporen zijn maar 10mm breder , de hips 22mm dacht ik.
                                    True, is me ook al opgevallen. De lekkere targa 4S die ik soms zie met de Carrera Sports lijkt, ondanks al de juiste ingrediënten, gewoon nog niet breed genoeg te staan. Mag lager ook.

                                    Comment




                                    • Mr Drift

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Anderzijds, zo'n setje komt dan op €8.000 was min of meer de prijs is van PCCB's, ik zou het dan wel weten! (BBS'!)
                                        Hmmm, ik weet 't niet. Ik lees toch steeds vaker dat de nieuwste generatie PCCB's écht wel trackproof zijn als nooit tevoren, veel beter dan de stalen remmen. (ik zeg niks over kracht, uithouding e.a.)

                                        Het is een heftige meerprijs, maar gezien de vermoedelijke resistentie tegen track-abuse én het feit dat je toch een pak onafgeveerd en roterend gewicht uitspaart ... ik denk dat ik een serieuze sucker for PCCB's ben. Oké, als je ze moet vervangen zijt ge ook weer meteen efkens goed groggy van de prijs ... maar als ge ziet dat b.v. Mov'it een set carboceramische remmen op een ... wat was 't nou weer ... Scirocco TDI heeft gestoken voor de 24 uur van de Ring -> geen één schijf- en zelfs geen remblokwissel!
                                        En ik lees van avid trackers toch ook dat ze met hun PCCB's op Mk.II 997 echt wel drie-vier dagen zot hard peren op de GP-Strecke, Hockenheim e.a. kunnen doen voor ze nieuwe blokken moeten steken, en dat de schijven gewoon niet bougeren (geen barstjes, geen slijtage, niks).

                                        Die BBS'en zijn gewoon plicht. Daar klappen we al ni meer over.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Hmmm, ik weet 't niet. Ik lees toch steeds vaker dat de nieuwste generatie PCCB's écht wel trackproof zijn als nooit tevoren, veel beter dan de stalen remmen. (ik zeg niks over kracht, uithouding e.a.)

                                          Het is een heftige meerprijs, maar gezien de vermoedelijke resistentie tegen track-abuse én het feit dat je toch een pak onafgeveerd en roterend gewicht uitspaart ... ik denk dat ik een serieuze sucker for PCCB's ben. Oké, als je ze moet vervangen zijt ge ook weer meteen efkens goed groggy van de prijs ... maar als ge ziet dat b.v. Mov'it een set carboceramische remmen op een ... wat was 't nou weer ... Scirocco TDI heeft gestoken voor de 24 uur van de Ring -> geen één schijf- en zelfs geen remblokwissel!
                                          En ik lees van avid trackers toch ook dat ze met hun PCCB's op Mk.II 997 echt wel drie-vier dagen zot hard peren op de GP-Strecke, Hockenheim e.a. kunnen doen voor ze nieuwe blokken moeten steken, en dat de schijven gewoon niet bougeren (geen barstjes, geen slijtage, niks).

                                          Die BBS'en zijn gewoon plicht. Daar klappen we al ni meer over.
                                          Hey hey, als je moet kiezen hé! Dan BBS, en Alcon schijven + Pagid RS29.

                                          Sowieso zijn die velgen toch ook een reductie in roterend en onafgeveerd gewicht, dus da's een non-argument, en m'n Alcon's zullen ook niet min zijn qua uithouding.

                                          Als gratis pluspuntje heb ik dan de looks van de BBS'!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X