Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDacht ik ook, maar staat nu ook 19" bij!
Vreemd, want denk niet dat er veel slicks zijn in 19"? Effe zoeken...
@ Oranje GT3 RS: & welke kleur is dat nu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn Tuur, hoeveel keer hebben ze aan jou al gevraagd "waarom heb je geen RS gekocht?"
Ik word echt zot van die vraag. Moest ik een euro krijgen iedere keer ik ze hoorde ik had een RS kunnen kopen denk ik
Krijg er iedere keer zo een "t is precies nooit goed genoeg" gevoel bij, als mensen zoiets vragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Ik moet wel zeggen: op de 997 heb ik er ook echt moeite mee. Soms, als er een 997 voor me rijdt, denk ik "haaa, brede poep, nice" en dan blijkt 't een narrowbody te zijn. Oké, aan de zijlijsten onderaan ziet ge 't wel, maar 'k vind het verschil toch minimaal. Van achteren bekeken zie ik geen verschil.
Imo heeft een 4S echt spacers nodig om er "dik" uit te zien, de sporen zijn maar 10mm breder , de hips 22mm dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenX51-pakket op de CS en je hebt ook 408pk.
Comment
-
Als er liefhebbers zijn , de cabrio is nu écht te koop( wegens 3000km in het laatste jaar...), hoewel ie nog op geen enkele site staat.
2005 997S cab. 63.000km
basalt
europipe (of de originele, die ligt in mijn kelder)
sportchrono
10mm spacers
sportdesign 19"
el zetels
leder stuur
verwarmde zetels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenAls er liefhebbers zijn , de cabrio is nu écht te koop( wegens 3000km in het laatste jaar...), hoewel ie nog op geen enkele site staat.
2005 997S cab. 63.000km
basalt
europipe (of de originele, die ligt in mijn kelder)
sportchrono
10mm spacers
sportdesign 19"
el zetels
leder stuur
verwarmde zetels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWaarom zou je dan een nieuwe cab bestellen als je met deze al niet rijdt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenNieuwe komt pas april 2012, dan is de jongste 18 en kan ie zelf rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk hoop dat je niet bedoelt dat je die kar voor je dan 18-jarige zoon gaat kopen
Maar ja, die zal toch met de A5 of de range op stap moeten... Ik hou mijn hart al vast...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWel iets goedkoper dan een setje OEM velgen hoor
...
Njah, misschien vraagt Porsche ook wel zoveel voor de oem rims.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSeriously? Die E88 Rennsports? Ik dacht dat die op een goeie 2.000 EUR 't stuk kwamen.
...
Njah, misschien vraagt Porsche ook wel zoveel voor de oem rims.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenImo heeft een 4S echt spacers nodig om er "dik" uit te zien, de sporen zijn maar 10mm breder , de hips 22mm dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAnderzijds, zo'n setje komt dan op €8.000 was min of meer de prijs is van PCCB's, ik zou het dan wel weten! (BBS'!)
Het is een heftige meerprijs, maar gezien de vermoedelijke resistentie tegen track-abuse én het feit dat je toch een pak onafgeveerd en roterend gewicht uitspaart ... ik denk dat ik een serieuze sucker for PCCB's ben. Oké, als je ze moet vervangen zijt ge ook weer meteen efkens goed groggy van de prijs ... maar als ge ziet dat b.v. Mov'it een set carboceramische remmen op een ... wat was 't nou weer ... Scirocco TDI heeft gestoken voor de 24 uur van de Ring -> geen één schijf- en zelfs geen remblokwissel!
En ik lees van avid trackers toch ook dat ze met hun PCCB's op Mk.II 997 echt wel drie-vier dagen zot hard peren op de GP-Strecke, Hockenheim e.a. kunnen doen voor ze nieuwe blokken moeten steken, en dat de schijven gewoon niet bougeren (geen barstjes, geen slijtage, niks).
Die BBS'en zijn gewoon plicht. Daar klappen we al ni meer over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHmmm, ik weet 't niet. Ik lees toch steeds vaker dat de nieuwste generatie PCCB's écht wel trackproof zijn als nooit tevoren, veel beter dan de stalen remmen. (ik zeg niks over kracht, uithouding e.a.)
Het is een heftige meerprijs, maar gezien de vermoedelijke resistentie tegen track-abuse én het feit dat je toch een pak onafgeveerd en roterend gewicht uitspaart ... ik denk dat ik een serieuze sucker for PCCB's ben. Oké, als je ze moet vervangen zijt ge ook weer meteen efkens goed groggy van de prijs ... maar als ge ziet dat b.v. Mov'it een set carboceramische remmen op een ... wat was 't nou weer ... Scirocco TDI heeft gestoken voor de 24 uur van de Ring -> geen één schijf- en zelfs geen remblokwissel!
En ik lees van avid trackers toch ook dat ze met hun PCCB's op Mk.II 997 echt wel drie-vier dagen zot hard peren op de GP-Strecke, Hockenheim e.a. kunnen doen voor ze nieuwe blokken moeten steken, en dat de schijven gewoon niet bougeren (geen barstjes, geen slijtage, niks).
Die BBS'en zijn gewoon plicht. Daar klappen we al ni meer over.
Sowieso zijn die velgen toch ook een reductie in roterend en onafgeveerd gewicht, dus da's een non-argument, en m'n Alcon's zullen ook niet min zijn qua uithouding.
Als gratis pluspuntje heb ik dan de looks van de BBS'!
Comment
Comment