Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Ik ken ondertussen een paar malloten die daarmee rondknallen op hun GTR, dus tegen dat de mijne aan vervanging toe zijn zullen we het wel weten zeker?

Comment

• GT - FREDS GT3RS on ADV1 Wheels ** MADNESS** - Huge props to Kirby for some sick ass pics. For those of you who have not seen Freds Madness, check it out. Looks amazing!! Wheels: ADV10.1 CenterLock 20x9 20x12 Satin Black Centers Michelin PS2 245/30/20 325/25/20...

Comment

• De gewone stickers en spoiler zijn inderdaad te klein...

Comment

• In Cannes m'n eerste Boxster Spyder tegengekomen. Wat een auto.

Comment

• Comment

• Comment

• Als ge het verhaal leest, tja, geen medelijden.

Comment

• Waar kan ik dat lezen ?

Comment

Als ge het verhaal leest, tja, geen medelijden.
                    Ah ow ok , kan je het dan even copy pasten oid?
                    het verhaal heb ik niet zien staan ,alleen de foto's

Comment

• Weet er iemand waarom ik de configurator niet meer kan gebruiken ? Althans, ik zie geen prijzen en alles staat plots in het Engels, vroeger in het Duits ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                        Weet er iemand waarom ik de configurator niet meer kan gebruiken ? Althans, ik zie geen prijzen en alles staat plots in het Engels, vroeger in het Duits ?

Zit je niet op de Belgische site ipv de Duitse?

Comment

Als ge het verhaal leest, tja, geen medelijden.
                          Link ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                            Link ?
                            There is a longstanding rivalry between Porsche and Ferrari owners. Porsches win races, Ferraris not so much. That is with...

Comment

• Ok inderdaad , geen medelijden met zo'n gasten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten

Deutsche grundlichkeit: zelfs na een ongeval blijven de lichten werken!

Comment

Vraag me trouwens af hoe dat eruit ziet, met al die blingbling op die velgrand.
                                  Zo. (van't weekend op Spa getrokken)

Wat een sound

Comment

• Ben hier al een tijdje aan het 'lurken' maar 't wordt nu tijd om ook eens wat te posten ;-)

Heb zelf een zilveren 996TT van 2001 waar ik af en toe mee op circuit en de NS zit en ben o.m. ir_fuel, Tur Bo en Porker tegengekomen op de Duez-days Mettet (23/7), alwaar ir_fuel zo vriendelijk was om mij de lijntjes te tonen in zijn prachtige bolide. Op het eind van de dag kon ik al wat aanklampen, maar de GT3's bleven ongenaakbaar ;-)

Maar dat niet enkel met de GT3 plezier valt te beleven bewijst dit ;-) : Panamera racer wins

2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
                                    2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
                                    2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
                                    2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
                                    2013 Nissan Leaf (daily)
                                    1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                      Zo. (van't weekend op Spa getrokken)

Wat een sound

Sterk gereden trouwens van Verdonck op Spa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door galhund Bekijk Berichten
                                        Ben hier al een tijdje aan het 'lurken' maar 't wordt nu tijd om ook eens wat te posten ;-)

Heb zelf een zilveren 996TT van 2001 waar ik af en toe mee op circuit en de NS zit en ben o.m. ir_fuel, Tur Bo en Porker tegengekomen op de Duez-days Mettet (23/7), alwaar ir_fuel zo vriendelijk was om mij de lijntjes te tonen in zijn prachtige bolide. Op het eind van de dag kon ik al wat aanklampen, maar de GT3's bleven ongenaakbaar ;-)

Maar dat niet enkel met de GT3 plezier valt te beleven bewijst dit ;-) : Panamera racer wins

Dat zou wel iets voor Jokke zijn
                                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door galhund Bekijk Berichten
                                          Ben hier al een tijdje aan het 'lurken' maar 't wordt nu tijd om ook eens wat te posten ;-)

En na de circuitdag u dan nog de lokale Italiaanse restaurants getoond ook

Comment

Working...
                                          X