Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
GT - FREDS GT3RS on ADV1 Wheels ** MADNESS** - Huge props to Kirby for some sick ass pics. For those of you who have not seen Freds Madness, check it out. Looks amazing!! Wheels: ADV10.1 CenterLock 20x9 20x12 Satin Black Centers Michelin PS2 245/30/20 325/25/20...
Weet er iemand waarom ik de configurator niet meer kan gebruiken ? Althans, ik zie geen prijzen en alles staat plots in het Engels, vroeger in het Duits ?
Weet er iemand waarom ik de configurator niet meer kan gebruiken ? Althans, ik zie geen prijzen en alles staat plots in het Engels, vroeger in het Duits ?
Ben hier al een tijdje aan het 'lurken' maar 't wordt nu tijd om ook eens wat te posten ;-)
Heb zelf een zilveren 996TT van 2001 waar ik af en toe mee op circuit en de NS zit en ben o.m. ir_fuel, Tur Bo en Porker tegengekomen op de Duez-days Mettet (23/7), alwaar ir_fuel zo vriendelijk was om mij de lijntjes te tonen in zijn prachtige bolide. Op het eind van de dag kon ik al wat aanklampen, maar de GT3's bleven ongenaakbaar ;-)
Maar dat niet enkel met de GT3 plezier valt te beleven bewijst dit ;-) : Panamera racer wins
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
Ben hier al een tijdje aan het 'lurken' maar 't wordt nu tijd om ook eens wat te posten ;-)
Heb zelf een zilveren 996TT van 2001 waar ik af en toe mee op circuit en de NS zit en ben o.m. ir_fuel, Tur Bo en Porker tegengekomen op de Duez-days Mettet (23/7), alwaar ir_fuel zo vriendelijk was om mij de lijntjes te tonen in zijn prachtige bolide. Op het eind van de dag kon ik al wat aanklampen, maar de GT3's bleven ongenaakbaar ;-)
Maar dat niet enkel met de GT3 plezier valt te beleven bewijst dit ;-) : Panamera racer wins
En na de circuitdag u dan nog de lokale Italiaanse restaurants getoond ook
Comment