Oorspronkelijk geplaatst door soepap
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVroeger dacht ik ook zo, totdat ik eens cabrio reed. En nee, ik word ook niet graag bekeken, maar het is zo verdomd zalig om cabrio te rijden!
Hopelijk morgen mooi weer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk BerichtenNee, een coupé is veel anoniemer dan een cabrio. Elke keer ik iemand in een open sportauto aan een stoplicht zie staan kan ik me echt ni ontdoen van het idee dat die persoon graag bekeken wordt.
Ik haat het om in de belangstelling te staan en/of bekeken te worden. Maar 'k hou wel van sportwagens. Moeilijke combinatie, vandaar zeker nooit een cabrio.
De poser uithangen in Knokke of een of ander mondain oord... ik krijg er de floeren sch**terij van.
Boxsters zijn geen porsches, cabrio's hebben geen wegligging, cabrio's zijn voor posers...
Sorry , ik ben al jaar en dag liefhebbers van snelle auto's (R5 alpine, XR3i, BMW323i, alfa 75turbo, nissan 200sx, nissan 300ZXtt, 964 turbo, 993 targa, 996 cabrio, 997 cabrio met als dailydrivers nog een lancia dedra, espace V6, alfa 166, avantime V6, RR 4.4 en audi A5 3.0tdi ertussenin), een poser ben ik absoluut niet, nooit geweest, ik heb er een bloedhekel aan zelfs.
Maar in mijn cabrio heb ik me nog nooit een poser gevoeld! Die is bewust gekocht om vrouwlief te laten genieten van het open rijden. En voor mezelf: de sensatie om open te rijden is zoveel intenser dan met een gesloten porsche! Man toch, je weet niet waar je het over hebt! Het geluid van je sportuitlaat, het voorbijflitsen van het landschap... allemaal zoveel intenser dan in een coupe!
Zoals porsche "stijve" cabrio's bouwt is een gesloten versie enkel een must voor intensief circuitgebruik.
Vind jij een GT3 dan een understatement car misschien?
Die vleugel valt idd niet veel op...
Niet overtuigd? kom gerust eens een ritje meedoen in de vlaamse polders... see for yourself.
Echt, ik vind je opmerking zo kleinburgerlijk! Iedereen over dezelfde kam scheren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk BerichtenNee, een coupé is veel anoniemer dan een cabrio. Elke keer ik iemand in een open sportauto aan een stoplicht zie staan kan ik me echt ni ontdoen van het idee dat die persoon graag bekeken wordt.
Ik haat het om in de belangstelling te staan en/of bekeken te worden. Maar 'k hou wel van sportwagens. Moeilijke combinatie, vandaar zeker nooit een cabrio.
De poser uithangen in Knokke of een of ander mondain oord... ik krijg er de floeren sch**terij van.
Als ik graag bekeken zou worden, zou ik alvast geen kappersbak gekocht hebben. Eerder iets met een dikke uitlaat en een grote achterspoiler...lets say...uhm...een Mitsu Evo (heb ik de motor uit uw avatar juist herkend, twijfel tussen Mitsu en een Honda?)
En het is niet alsof alleen cabrio's de GP van Knokke rijden he
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtendie tweede hierboven is de oplossing voor dit stukje clichézever. nen cabrio met verduisterde ruiten kan je dakloos rijden zonder dat ze u zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenAwel soepap, daar krijg ik nu eens t vliegend schijt van... Al die oerdomme clichés!
Boxsters zijn geen porsches, cabrio's hebben geen wegligging, cabrio's zijn voor posers...
Sorry , ik ben al jaar en dag liefhebbers van snelle auto's (R5 alpine, XR3i, BMW323i, alfa 75turbo, nissan 200sx, nissan 300ZXtt, 964 turbo, 993 targa, 996 cabrio, 997 cabrio met als dailydrivers nog een lancia dedra, espace V6, alfa 166, avantime V6, RR 4.4 en audi A5 3.0tdi ertussenin), een poser ben ik absoluut niet, nooit geweest, ik heb er een bloedhekel aan zelfs.
Maar in mijn cabrio heb ik me nog nooit een poser gevoeld! Die is bewust gekocht om vrouwlief te laten genieten van het open rijden. En voor mezelf: de sensatie om open te rijden is zoveel intenser dan met een gesloten porsche! Man toch, je weet niet waar je het over hebt! Het geluid van je sportuitlaat, het voorbijflitsen van het landschap... allemaal zoveel intenser dan in een coupe!
Zoals porsche "stijve" cabrio's bouwt is een gesloten versie enkel een must voor intensief circuitgebruik.
Vind jij een GT3 dan een understatement car misschien?
Die vleugel valt idd niet veel op...
Niet overtuigd? kom gerust eens een ritje meedoen in de vlaamse polders... see for yourself.
Echt, ik vind je opmerking zo kleinburgerlijk! Iedereen over dezelfde kam scheren...
graptjen hé br.
en ik begrijp ventieltje wel bij de laatste zin. er zitten idd weke tingels tussen die enkel en alleen de "duurst cabrio" (bij porsche dus een turbo)kopen om enkel maar beter gezien te worden. en die gaan idd enkel flaneren in eerste versnelling. en dat is zonde.Last edited by wisali; 09/09/2010, 18:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenVet !
Welke bandenmaat wordt dat dan ?
En dat moet ook nipt zijn met de remmen
Velgmaat is 9 breed vooraan en 12 breed achteraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtener zitten idd weke tingels tussen die enkel en alleen de "duurst cabrio" (bij porsche dus een turbo)kopen om enkel maar beter gezien te worden. en die gaan idd enkel flaneren in eerste versnelling. en dat is zonde.
Comment
-
Ow boy, gooi eens een stok in het hoenderhok.
Ik zeg nergens dat élke cabriorijder een poser is. ik Draai het net om. Ik zeg just dat de overgrote meerderheid van de posers met een cabrio rijden. Dat is wel een groot verschil. toch?
Ge kunt mijn gedacht cliché vinden en eng denkend, dat is uw goed recht.
Ik rij zelf al jaren met de moto en op elke moto zit er een iets luidere demper op. Dat valt meer op ja, maar neen daarom doe ik 't niet. 't geeft gewoon meer plezier aan 't rijden. Boenka, meteen de reden waarom velen graag met een cabrio rijden hoogstwaarschijnlijk. Niet om op te vallen maar voor 't plezier.
Ik begrijp zoiets wel hoor.
Ge kunt er toch ni omheen dat je in London, Knokke en vele andere mondainere oorden veel sportwagens en cabrio's ziet flaneren en hooguit eens een spurtje trekken? Ge ziet weinig sportwagens op bochtige banen a la route de cretes of route napoleon harder rijden dan de gemiddelde gezinswagen. én dat is net mijn punt.
Wat fuelmans en Tuurbo en co doen met hun karren, dat is waar ze voor ontworpen zijn, dat is wat zo'n auto's beestig ferm maakt. Naar mijn clishématige mening dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenEerder iets met een dikke uitlaat en een grote achterspoiler...lets say...uhm...een Mitsu Evo (heb ik de motor uit uw avatar juist herkend, twijfel tussen Mitsu en een Honda?)
Ge hebt da goe gezien. your point being? Ja, ik heb een Honda, neen 't is geen bespoilerd foorkraam. 't is een 12 jaar oud civicske vol krassen en hier en daar een bluts. Maar het bolt en 't is goedkoop. Net wat ik zoek in een kar waar ik elke da mee rij.
Voor de rest is da hier gralijk neig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenJa, want in Londen, Knokke of een ander mondain oord kom je alleen om te posen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenJa, want in Londen, Knokke of een ander mondain oord kom je alleen om te posen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJe zou het soms wel denken ja. Wat ga je daar anders zoeken met een extreme sportwagen. Veel kan je niet meepakken dus shoppen zal het niet zijn, en handig om te parkeren of veel mensen in mee te pakken is het niet. En zeg nu niet dat je veel "rijplezier" hebt op de steenweg daar naartoe of in het centrum he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVeel kan je niet meepakken dus shoppen zal het niet zijn
Soms is dat wel handig (lees goedkoper) als je een kleine koffer hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenSoms is dat wel handig (lees goedkoper) als je een kleine koffer hebt
Ik heb liever dat ze 3 paar botten gaat kopen dan 1 kleine prul:
Comment
Comment