Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenkweeni ze.
Ik heb liever dat ze 3 paar botten gaat kopen dan 1 kleine prul:
Uw tijd komt nog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk BerichtenGe kunt er toch ni omheen dat je in London, Knokke en vele andere mondainere oorden veel sportwagens en cabrio's ziet flaneren en hooguit eens een spurtje trekken?
Maar ik snap je punt wel.
Ge ziet weinig sportwagens op bochtige banen a la route de cretes of route napoleon harder rijden dan de gemiddelde gezinswagen. én dat is net mijn punt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenNiet iedereen koopt zijn sportwagen om (constant) mee te knallen, sommige mensen genieten ook gewoon van de looks en de sound van zo'n ding.
Ook juist !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJe zou het soms wel denken ja. Wat ga je daar anders zoeken met een extreme sportwagen. Veel kan je niet meepakken dus shoppen zal het niet zijn, en handig om te parkeren of veel mensen in mee te pakken is het niet. En zeg nu niet dat je veel "rijplezier" hebt op de steenweg daar naartoe of in het centrum he
Comment
-
Dus...als je niet gaat tracken of "je kar niet gebruikt waarvoor ie gemaakt is" (whatever that may mean) dan mag je geen Porsche kopen ofwa?Denk dat er hier sommigen de voeling met de realiteit een beetje aan het verliezen zijn.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenDus...als je niet gaat tracken of "je kar niet gebruikt waarvoor ie gemaakt is" (whatever that may mean) dan mag je geen Porsche kopen ofwa?Denk dat er hier sommigen de voeling met de realiteit een beetje aan het verliezen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenDus...als je niet gaat tracken of "je kar niet gebruikt waarvoor ie gemaakt is" (whatever that may mean) dan mag je geen Porsche kopen ofwa?Denk dat er hier sommigen de voeling met de realiteit een beetje aan het verliezen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenPf iedereen doet wat hij wil hé, ik haal mijn P enkel buiten als ik er mee kan RIJDEN, als een ander een P koopt om aan iedereen te laten zien dat hij goed boert/geboerd heeft, ik heb daar geen last van
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenTegen mij?
Ik erger me alleen een beetje aan de denigrerende commentaren van sommigen op "Knokke-gangers" en "posers". Net alsof je een jaarkaart op de Ring moet hebben of een minimum aantal trackdays meedoen om een Porsche te "verdienen" of "mogen" kopen. Komaan zeg. Wie betaalt, bepaalt (wat hij/zij ermee doet).2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenHeb ik je gequoot? Neen dus.
Rustig hé.
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenKomaan zeg. Wie betaalt, bepaalt (wat hij/zij ermee doet).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenWie betaalt, bepaalt (wat hij/zij ermee doet).
Inderdaad...en voor de ene is dat tracken en voor de andere is dat met het vrouwke een terraske doen in Knokke en voor nog andere is dat een combinatie van beiden, enz......enz....enz.......
Comment
-
posen is zo veel cooler dan tracken.... Wat een nerds die trackers, zich zo uitsloven om achteraf wat op te scheppen op een forum. Ga dan naar knoque, kam je haar en laat een mooie foto van je maken op place m'as tu vue.
(dit is een mopje)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
Ik denk dat deze hier nog niet stond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenGeinspireerd op het Audi exclusive kleurtje?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenNochtans, als ik me goed herinner ben je ook maar in het laatste jaar met de 997S beginnen tracken en daarvoor ook niet. Ik meen me zelfs nog een uitspraak van je te herinneren van op Porscheforum (in de tijd van de 9964S) dat tracken niets voor jou was... Dus, als ik je logica volg, tot voor een jaar ofzo was het dan ook om te tonen dat je goed boerde.
Lees mijn post nog eens :
Ten eerste heb ik het over RIJDEN (niet alleen tracken dus, een ritje hier in de buurt geeft mij ook voldoening)
Ten tweede heb ik geen enkel probleem met "andere" motieven, iedereen koopt een wagen om de reden die hij wil.
Meer woorden maak ik er niet aan vuil, maar je post ergert me dus mateloos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenDus, als ik je logica volg, tot voor een jaar ofzo was het dan ook om te tonen dat je goed boerde.
Helaas gaat het nu wat minder en is er een 2 liter diesel in de plaats moeten komen
Comment
-
En er zijn nog andere manieren om zo een auto tot zijn recht te laten komen dan op circuit eh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAls je zo een auto koopt om niet boven de 4000 toeren te komen en enkel elke zondag over Den Vlaemschen Steenweg naar de kust te gaan en na 100.000km nog aan uw eerste set remblokken te zitten vind ik dat serieus zonde van al het werk dat ingenieurs daar hebben ingestoken om daar zo een fenomenaal scheurijzer van te maken ja.
En er zijn nog andere manieren om zo een auto tot zijn recht te laten komen dan op circuit eh.
Comment
Comment