Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• :
    Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Wat is een Carrera GTS precies? Tot zonet nooit eerder van gehoord.
    Half antwoord heb je al gehad. Voor de rest meer power dan een S, veranderde ophanging/ breeder vanachter . Sportuitlaat en gewijzigde inlaat standaar tov S. Een getweakete S eigenlijk, met de aanpassingen om de extratjes aan te kunnen en te kunnen concureren met de Vantage N420.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten

Pfff ... my chart is bigger!

Comment

• Geniaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Nu nog de GT1 lanceren, kwestie toch wat meer keus te hebben.

Comment

• De sport classic staat er zelfs nog niet bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten

Daarnet uwe truck gespot.

Comment

• op de cc heeft de gts wel een mooie sound

Comment

• kan niet wachten tot we den Cayenne GT3 RS of panamera GT2 RS cabrio gaan te zien krijgen

Comment

Geweldig

Comment

Belachelijk en overdreven. Lijkt me gemaakt door iemand die zelfs nooit met een 911 heeft gereden...

Hoeveel verschillende motor- en koetswerkmogelijkheden zijn er wel niet bij een BMW 3 of Mercedes C.

Voor elk wat wils bij de 911. Een wagen die tenminste trouw blijft aan z'n concept. En er is geen enkele andere wagen met meer geschiedenis dan de 911.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                          Hoeveel verschillende motor- en koetswerkmogelijkheden zijn er wel niet bij een BMW 3 of Mercedes C.
                          Appels en peren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten

Gephotoshopt door iemand van teamspeed.

Comment

Belachelijk en overdreven. Lijkt me gemaakt door iemand die zelfs nooit met een 911 heeft gereden...

Voor elk wat wils bij de 911. Een wagen die tenminste trouw blijft aan z'n concept. En er is geen enkele andere wagen met meer geschiedenis dan de 911.
                              Wacht maar ... binnen 5 jaar is die kaart actueel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                                hoe doe je dat in godsnaam?
                                Met uw Pilot Cups op een natte autostrade rijden, de controle over het stuur verliezen en in het tankstation naast de snelweg knallen.

Comment

oei, boos????
                                  is toch gewoon als grap bedoelt,
                                  en ja een "normale" fabrikant had de 911 al lang een middenmotor gegeven
                                  een kenner, maar ik ga de naam niet noemen, noemt de cayman de 911 "des années 2000"
                                  en die meneer was veel groter dan heel dat forum hier bijeen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                    ...
                                    Mij erbuiten gerekend dan toch wel?!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                      Appels en peren.
                                      Hoezo?

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                      oei, boos????
                                      is toch gewoon als grap bedoelt,
                                      en ja een "normale" fabrikant had de 911 al lang een middenmotor gegeven
                                      een kenner, maar ik ga de naam niet noemen, noemt de cayman de 911 "des années 2000"
                                      Altijd als ik flauwekul zie of lees.

Maar toch liever een 911, en in een Cayman kan ik mijn kinderen niet naar school brengen. In geen enkele andere deftige sportwagen trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                        Ja inderdaad, maar uiteindelijk dan toch maar beslist om hem weg te doen en een GT3 te kopen

Comment

• Ik heb de indruk dat er in Gent een Porscheclubje logeert vannacht. Rond het hotel in de Koning Albertlaan, staat het vol Porsches. Een Panamera (geen idee welke juist, want er staat enkel "Porsche" op de achterkant, i.p.v. "Panamera"), een aantal Boxsters en nog een hele reeks 911's (993, 996 en 997). Er staan ook drie GT3's bij: twee 996's en een oranje 997 prefacelift GT3 RS. En ook nog een witte nep-GT3 (996).

Edit:
                                          Oh ja, veel Nederlanders en een paar Duitsers.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X