Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten

Deze beauty is een quote waard.

Enkel spijtig van die verduisterde ramen.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
      Hoe betrouwbaar zijn die beestjes op mechanisch vlak?
      Ik hoor daar nogal verschillende dingen van. Sommige zijn niet kapot te krijgen, anderen gaan om de haverklap stuk.

Koetswerk van een 944 is ook niet uitmuntend qua kwaliteit, zitten vaak met lekken bij de kofferklep etc.

Verder echt wel de moeite om mee te rijden. Is behoorlijk snel te noemen, maar wel oppassen in de bochten met de turbo.

Comment

• Geruchten doen de ronde over een GT3RS Limited Edition, 4.0l, 500pk, 500exemplaren, prijs tussen de TTS en de GT2RS.

Pas de Carrera GTS, binnekort dan nog dit en de Speedster moet ook nog komen(waarschijnlijk zelfs nog voor Parijs). Nu begint het echt wel op uitmelken te lijken.

Comment

• Economische crisis he, die hele stock 997 body panels moet er zo snel mogelijk door

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Economische crisis he, die hele stock 997 body panels moet er zo snel mogelijk door
              Bwoaaah, er zit hier een oudijzermarchand op 't forum die daar wel raad mee weet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                Voor mij echt een icoon

Benoit,heb jij die fotos getrokken???
                Last edited by ; 20/09/2010, 00:09.

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Zalig

Comment

• Schitterende reclame!

Comment

• Dit was echt ongelooflijk zalig Wat een kar & chauffeur.

(klikken op hd)

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                            Het is de Nederlandse Porsche Club die morgen richting Rijsel vertrekt. De panamera is een turbo, waarbij bij de aankoop niet gelet is op een optie meer of minder. Op een parking een beetje verder stonden er nog een zwarte en een witte 7.1 GT3 RS.
                            Leuk clubje, Tom Daem heeft er een paar foto's van genomen geloof ik.
                            Hier wat foto's van mij (bedankt Ruben voor de tip!)

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• knappen panamera; nog niet gezien in dit kleur maar zo mogen er nog komen

Comment

• Comment

• Prachtige foto's hoor Tom!

Die 3 RS'en zijn werkelijk machtig... black wheels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                          knappen panamera; nog niet gezien in dit kleur maar zo mogen er nog komen
                                          Die kleur staat idd prachtig op een Panamera!

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                          Prachtige foto's hoor Tom!

Die 3 RS'en zijn werkelijk machtig... black wheels.
                                          Merci! GT3 RS'en zijn voor mij de enige wagens waar ik zwarte velgen op zou nemen

Comment

Working...
                                          X