Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Vette foto!

Ook lekker dit:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
        Geruchten doen de ronde over een GT3RS Limited Edition, 4.0l, 500pk, 500exemplaren, prijs tussen de TTS en de GT2RS.

Pas de Carrera GTS, binnekort dan nog dit en de Speedster moet ook nog komen(waarschijnlijk zelfs nog voor Parijs). Nu begint het echt wel op uitmelken te lijken.
        Van mij mogen ze rustig nog wat aan die uiers blijven trekken. Zeker als er zo lekkere melk uitkomt.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
            Die kleur staat idd prachtig op een Panamera!

Merci! GT3 RS'en zijn voor mij de enige wagens waar ik zwarte velgen op zou nemen
            die zwarte zou wel oranje velgen moeten hebben om een perfect "spiegelbeeld" te zijn va nde oranje versie

Comment

• wie zat er gisterenochtend in de luchtballon van CM (Latem) in buurt van Geraardsbergen?
              is bij ons heel laag overgevlogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                Geruchten doen de ronde over een GT3RS Limited Edition, 4.0l, 500pk, 500exemplaren, prijs tussen de TTS en de GT2RS.

Pas de Carrera GTS, binnekort dan nog dit en de Speedster moet ook nog komen(waarschijnlijk zelfs nog voor Parijs). Nu begint het echt wel op uitmelken te lijken.
                Helemaal onlogisch op marketing vlak is het in ieder geval niet. Door de kleine prijsdrempel zijn klanten meer geneigd een model hoger op de ladder te kopen dan ze eerst van plan waren. De duitsers zullen wel weten waar ze mee bezig zijn... http://www.autoblog.nl/archive/2007/...nd-als-porsche

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten

Subliem
                  4 uitlaatjes

Comment

• Wat een pracht wagen is me dat

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten

Sorry die MOEST ik gewoon re-quoten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten

Waauw!

Comment

• Gisteren een Boxster Spyder zien en vooral horen passeren! Damn klinkt goed!

Comment

• Speciale Serie : 911 Speedster

Comment

• Comment

• I just came from our dealer and they did confirm that there will be a GT3RS Limited Edition. They say it will be priced between the GT3RS and GT2RS. Closer to the GT2RS though and possibly more expensive. I mentioned the reaction of current GT3RS owners and they said these "Limited Runs" are aimed to compete with the aftermarket tuners who modify Porsches and sell them at double the price because of the exclusivity. If aftermarket tuners can put on special body kits, engine upgrades and exclusive interior trims, then sell these upgrades for the same amount as the standard car it is based, then Porsche can do the same and better( it comes with warranty).They started this with the Sport Classic then the new Speedster now the GT3RS "LE". These cars are also marketed more for the collectors than avid users. So they will mostly be sitting in a garage and being pampered than being enjoyed on a track. They all come with hefty price tags as well which collectors apparently don't mind.
                                      Ik ben eens benieuwd. Hij zou mogelijk(speculaties uiteraard) ook KERS hebben.

Comment

• Duurder dan een GT2 RS?

Comment

• Volgens mij bedoelt hij duurder dan de prijs precies tussenin de GT2 RS en de GT3 RS. In ieder geval niet duurder dan de GT2 RS.

Comment

Working...
                                          X