Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    De corpulente eigenaar van dit vehikel heeft hem grondig verneukt imo...
    Die striping is een beetje dwaas maar de rest van zijn mods vind ik schitterend.. vooral die velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Die striping is een beetje dwaas maar de rest van zijn mods vind ik schitterend.. vooral die velgen
      Rode luchthapper, rode kooi, zwarte striping, blauwe carrosserie, gespoten spoilerlip. Hij had er misschien nog wat geel en groen moeten bijdoen?

Ik vind stock 1000 keer knapper.

Comment

Rode luchthapper, rode kooi, zwarte striping, blauwe carrosserie, gespoten spoilerlip. Hij had er misschien nog wat geel en groen moeten bijdoen?

²²²²²²²²²²²²²²²²

Comment

• Dat is één van de weinige MK2 RS'en die ik wel kan smaken. Schitterend vind ik dit.

Comment

De corpulente eigenaar van dit vehikel heeft hem grondig verneukt imo...
            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            ²²²²²²²²²²²²²²²²
            Vind ik ook.

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• mooie skills!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Proper!

Comment

• VETJES

Wel grappig met die rustige muziek op de achtergrond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
                      als er iemand een porsche die hard is dan is zei het wel

als je eens wist wat ze allemaal in haar garage heeft staan van speedsters tot rs,jes en turbo enz enz ik geloof wel meer dan 10 vette porsche exoten.

en daarbij is ze nog een keer tof ook , hoezo vet koele meid

Zijn er geen scans van dat artikel?
                      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Met de GT3 op reis. Precies naar een trackdayke, of zo.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• geen idee !

ze staat deze maand ook in de nederlandse carros magazine !

Comment

• Pieter, van wie zijn die foto's? GFWilliams?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                    Pieter, van wie zijn die foto's? GFWilliams?
                                    Idd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                      F*ck zo is hij knap de RS!! Zilver, zwarte livery/velgen, rode achterlichten.

Bedankt om te delen. Word jij ook door ziptuning gesponsord?
                                      Sorry voor de hele late reactie! Ik heb inderdaad een soort sponsorschap met Ziptuning

Comment

• Gisteren de kans gehad om mee te kunnen rijden met een 997 turbo MK1 met handbak.
                                        Kerel ging voluit, dus dat zat goed. Ik zag hem daarvoor al rijden, en dacht bij mezelf dat dat ding wel getuned moest zijn, dat vloog, hoe je dat zag wegtrekken. En blazen die uitlaat

Toen ik met hem meeging, bleek die kar gewoon volledig stock te zijn. Dat ding accelereert

En nu toch al wat gewoon qua meerijden met verschillende karren. Maar deze steekt er toch bovenuit qua acceleratiegevoel. Turbo's zullen hier wel wat bij helpen, maar dan nog.

Ik had dat bij de vorige turbo ook, ooit ook eens mee kunnen rijden paar jaar geleden, en ik had dat zelfde gevoel.

Wat nemen jullie, handbak of automaat? Handbak geeft een bruter gevoel? Is wel iets trager...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
                                          Sorry voor de hele late reactie! Ik heb inderdaad een soort sponsorschap met Ziptuning
                                          Ok.

Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                          Wat nemen jullie, handbak of automaat? Handbak geeft een bruter gevoel? Is wel iets trager...
                                          Tubo S met PDK.

Comment

Working...
                                          X