Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    De wereld wat gaan verkennen!

Nu terug voor een tijdje, en vanaf dit weekend EINDELIJK terug mét auto.
    Welke? Topic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      Welke? Topic?
      Dezelfde maar met gereviseerde motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
        10,2 liter PER RONDE, niet per 100km. Komt dus wel op 40 liter/100km hé

edit : er was me al iemand voor...
        Last edited by ; 29/09/2010, 11:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          De zwanezang van de Mezger motor denk ik.
          met 4.0l en 500pk zitten ze wel aan 't eind denk ik. Da's ook wat de tuners momenteel zowat aanbieden met 3.9l of 4.0l conversies op de 997.
          Porsche 996 GT3 RS
          Porsche 964 RS
          BMW ///M3 e30
          Mercedes c250 CDI AMG
          www.flamebox.be

Comment

• Net even de Nieuwe Porsche Cayenne Diesel mogen testrijden. Hierbij enkele fotootjes.
            Bijgevoegde Bestanden
            Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
            www.musclecarrent.be

Comment

• Klein verslagje Fille?

Comment

• Heb daarstraks éne gezien met 22" RUF velgen. De design van de RUF velg is niet mooi (imho) maar het gaf de wagen toch al direct een heel andere look.

Comment

• Ik vind de OEM 21" Turbo II wheels gewoon dé knapste !

Ik zou niet aftermarket gaan zoeken ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                    Ik vind de OEM 21" Turbo II wheels gewoon dé knapste !

Ik zou niet aftermarket gaan zoeken ..
                    Zeker de knapste uit het gamma. Maar er bestaan er mooiere op de markt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                      Zeker de knapste uit het gamma. Maar er bestaan er mooiere op de markt
                      Ik begin hier een vermoeden te krijgen dat je er ene besteld hebt of overweegt ene aan te schaffen?

Comment

Ik begin hier een vermoeden te krijgen dat je er ene besteld hebt of overweegt ene aan te schaffen?

Comment

Klein verslagje Fille?
                          Van de Porsche Cayenne had ik enkel de vorige 4.5i V8 al eens een dagje ter beschikking gehad en deze gaf me te toch meer het gevoel van Power tov deze diesel. Maar ik heb deze slechts een korte tijd gehad en wegens wat weinig tijd niet veel uitgeprobeerd zoals gps enz.
                          Maar van binnen is het ongeveer zoals bij uw Panamera denk ik , dus wel pak knapper dan bij de vorige Cayenne.
                          DieselSound viel wel goed mee en was redelijk weinig van te merken dat je met een diesel reed , dus mss dat je dit juist wel zou missen. Toen ik hem terug naar de eigenaar gaf vroeg deze direct of ik de Sportknop ook had gebruikt blijkbaar zou hij dan nog een stuk vinniger zijn , maar ben dit helaas vergeten uit te testen
                          Maar ik denk dat er hier op t forum wel zijn die deze uitgebreider hebben getest en hier een beter verslag over kan geven.
                          www.musclecarrent.be

Comment

Turbo al verkocht mss?
                            www.musclecarrent.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
                              Turbo al verkocht mss?
                              Heh, neenee, zover staan we nog niet

Comment

Heb daarstraks éne gezien met 22" RUF velgen. De design van de RUF velg is niet mooi (imho) maar het gaf de wagen toch al direct een heel andere look.
                                Deze neem ik aan?

Liever OEM 21", turbo of deze:

Comment

• Heeft rinspeed nog geen versie van hun velgen voor de nieuwe cayenne? Die staan er eigenlijk nog wel vet op.

Comment

• Sport-knop zorgt voor een iets betere gasrespons maar echt heel veel verschil is er niet. Toch niet in vgl. met een GTS waar het verschil wel gi-gan-tisch is maar dat is dan ook een atmo. Als je luchtvering hebt (PASM) gaat die in sport ook wat zakken en strakker rijden. Maar wederom, verwacht geen wonderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                      Deze neem ik aan?

Dat is de wagen idd ... maar bij mij stond de vering in zijn laagste positie ... dag en nacht

Comment

• Deze velgen staan ook wel knap imo!

Comment

• Porsche has officially given the green light to a new lightweight Cayman model variant due to debut for the 2012 model year. The Cayman CS or "Club Sport" will be shown at the Los Angeles auto show later this year and go on sale in 2011 as a 2012 model. The CS will receive some of the same treatment given to the recent Boxster Spyder such as lighter weight components, fabric door pulls, and a uniquely styled set of lightweight wheels modeled after those on the GT2 RS. Recent press reports indicated that this new variant was shown to Sales Managers in US and Europe at recent internal Porsche meetings and given the positive response from their dealership network Porsche has chosen to move forward with production.

A number of technical items have been circulated internally among the team responsible for this variant and include the following:
                                          • 333hp 3.4L engine
                                          • Sport PASM suspension - 20mm lower than stock ride height
                                          • A/C, stereo are optional
                                          • 162-184lbs lighter than stock Cayman S
                                          • Aluminum doors, fabric door pulls
                                          • Lightweight hatch, optional lexan window (europe only)
                                          • 19" unique lightweight wheels
                                          • Sport bucket seats
                                          • Revalved steering assist
                                          • Locking rear differential standard
                                          • Uprated brakes (optional)
                                          • Restylized front fascia
                                          • Cayman Club Sport side graphics
                                          • Rear diffuser
                                          • Ducktail-style larger rear spoiler (fixed)
                                          • Club Sport Insignia badging in interior
                                          • Optional "Track Pack", includes partial roll cage, harness and fittings plus fire extinguisher (europe only)
                                          • Cited performance numbers - 0-62 in 4.6s
                                          • Base Price: $66,330

Comment

Working...
                                          X