Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Klinkt goed, de ideaale tracktoy en hopelijk niet te duur.
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Dat gaat vet worden!
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ik hoop al jaren op zo'n hot Cayman. Een ideetje van een hele tijd terug:

Comment

• Dat werd tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
            Klinkt goed, de ideaale tracktoy en hopelijk niet te duur.
            $66,330

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
              Beste Porsche-lovers,

ik heb een vraag...ben al 2 dagen aan het surfen maar vind geen antwoord:

Wat is het gewicht van een 996 GT3 MkII zuiger? Iemand een idee? Laat het me weten.
              quoting myself...

...voor degene die het zou interesseren, 't is 375gr voor de standaard zuiger
              Porsche 996 GT3 RS
              Porsche 964 RS
              BMW ///M3 e30
              Mercedes c250 CDI AMG
              www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                Vind ik niet. Een Turbo vraagt om een 'zware' velg imo.

Comment

• Limited edition GT3 RS

200-300 units

500 hp 4.0l

No changes at the exterior

Retail price in Germany 199.900 Euro which is 50.000 above the regular RS

delivery in May/June 2011

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                    Vind ik niet. Een Turbo vraagt om een 'zware' velg imo.
                    Daar ben ik mee eens.

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Limited edition GT3 RS

200-300 units

500 hp 4.0l

Ultieme droomwagen. Geen wijzigingen aan het exterieur, maar wel specifieke kleuren en decals waarschijnlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                      $66,330

Amerikaanse en Europese prijzen kunnen serieus verschillen .
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Reken maar op dik in de 70k euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Limited edition GT3 RS

200-300 units

500 hp 4.0l

Andere wijzigingen, bvb qua ophanging, spoor, ... ?

Mocht ik een schuif hebben vol geld, 10x liever 200k aan deze dan aan een Sport Classic of een Speedster....

Tot er in 2013-2014 een 991 GT3 op de markt komt voor veel minder dan 200k met.... deze 4.0 motor met 500pk of zelfs meer. Waar houdt het op (zie Ferrari, GT-R, ...) ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Tot er in 2013-2014 een 991 GT3 op de markt komt voor veel minder dan 200k met.... deze 4.0 motor met 500pk of zelfs meer. Waar houdt het op (zie Ferrari, GT-R, ...) ?
                            Als je zo redeneert moet je nooit een auto kopen, er zullen altijd snellere auto's geproduceerd worden dan degene die op het moment dat je hem koopt de snelste is...

Comment

Limited edition GT3 RS

200-300 units

500 hp 4.0l

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                Als je zo redeneert moet je nooit een auto kopen, er zullen altijd snellere auto's geproduceerd worden dan degene die op het moment dat je hem koopt de snelste is...
                                ja maar ik kan Tuurs' reactie wel begrijpen... ergens niet helemaal fair tov mensen die net 150.000 eur hebben uitgegeven aan een RS en de week erna verneem je dat er een limited edition uitkomt met 4.0l motor. Ben er zeker van dat niet elke 997RS klant daarmee opgezet is.

Alleszinds, het zal een zeer snelle wagen worden... misschien dat de 458 van Ferrari toch iets (vervroegd) heeft losgewekt bij Porsche... de 458 Scuderia zal een bullet van formaat worden!!!
                                Porsche 996 GT3 RS
                                Porsche 964 RS
                                BMW ///M3 e30
                                Mercedes c250 CDI AMG
                                www.flamebox.be

Comment

Limited edition GT3 RS

200-300 units

500 hp 4.0l

In de AMS spreken ze wel over enkele externe wijzigingen, vooral voor de aerodynamica.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                    ja maar ik kan Tuurs' reactie wel begrijpen... ergens niet helemaal fair tov mensen die net 150.000 eur hebben uitgegeven aan een RS en de week erna verneem je dat er een limited edition uitkomt met 4.0l motor. Ben er zeker van dat niet elke 997RS klant daarmee opgezet is.

Alleszinds, het zal een zeer snelle wagen worden... misschien dat de 458 van Ferrari toch iets (vervroegd) heeft losgewekt bij Porsche... de 458 Scuderia zal een bullet van formaat worden!!!
                                    Ik denk dat je in je laatste alinea juist zit: als je leest hoe verdomde goed die 458 wel is, dan moet je nu al een GT2 RS halen bij Porsche om iets met vergelijkbare prestaties te hebben (enkel tussen 200 en 300 neemt de GT2 RS nog afstand van de 458, al is de 458 wél nog sneller qua topsnelheid, ook al is het maar een halve km/u). En dan is de Porsche (qua aanschaf) behoorlijk duurder. Een 200k GT3 RS met 500 pk en cijfers die on the road & on track de 458 een antwoord kan bieden, is zeker welkom. Misschien zelfs met (een evt. "ge-RS-te") PDK?

De 458 is alvast een dikke vind ik, hoe langer ik 'm zie (zeker ook live), hoe knapper die auto wordt. En de gehele autopers is er

Comment

• Comment

• moondiscs

Comment

Working...
                                        X