Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Net zoals toen er van luchtgekoeld naar watergekoeld werd overgeschakeld, dat was toen ook een gigantische ramp en nu is er niemand die nog een 996/997 laat staan omdat die watergekoeld zijn.
De motor op zich kan me eigenlijk worst wezen, een beetje cru uitgedrukt. Als hij maar betrouwbaar is.
Van een tracktoy mag je wel verwachten dat deze een sequentiële bak zou gaan krijgen, daar volg ik de fuel .
Ben even naar de stand geweest op het salon van Parijs, daar valt toch op hoe dat de modellen eindeloos uitgemolken worden. Al die verschillende types, benamingen etc, ik vind het stilletjesaan er echt wel over gaan.
Qua exclusiviteit toch ook een probleem hierdoor. Je moet het maar doen sportwagens van 55.000 tot 250.000 euro verkopen en eigenlijk eensheidsworst (ik spreek dan vooral over looks)
Ik heb vandaag de dag bang om zo een wagen te kopen, want eer hij geleverd is staat de volgende, nog "betere" versie al in de boekskes, inclusief leverdatum.
Als tracktoy is het echter wel een van de betrouwbaarste wagens, dat moet ik hen meegeven. (atmosferisch !)
The fact that Porsche is planning on releasing a by Cayenne in the near furture isn’t a secret anymore. The reason why is also clear when you see the success of competitor Audi with it’s Q5. A week ago VW CEO Martin Winterkorn told in an interview that the name might be Cajun.
Expected engine conversions will range from a 3.0 liter diesel engine producing 240 bhp together with 550 Nm of torque. A bit strange but not to exclude is the option of the rather popular 2.0 liter TDI engine which might turn out as a sales success. Of course it is and stays a Porsche so petrol engines will also be available with the choice between a 2.0 liter TFSI and a supercharged 3.0 liter petrol engine producing a nice 333 bhp. We can’t wait to get more information from Stuttgart.
Qua exclusiviteit toch ook een probleem hierdoor. Je moet het maar doen sportwagens van 55.000 tot 250.000 euro verkopen en eigenlijk eensheidsworst.
Iemand die een 911 koopt voor de exclusiviteit bij de "gewone man" moet dan ook dringend zijn bovenkamer eens nakijken.
Dat een Porker zijn broek volschiet bij het in het wild spotten van een GT2-RS met carbon fender-extenders en heel de rimram kan ik best begrijpen, maar voor Jan met de Pet is dat gewoon een 911 met een extra spoiler.
Langs de andere kant is dat ook hun sterk punt denk ik, naar betrouwbaarheid toe.
Dat een Porker zijn broek volschiet bij het in het wild spotten van een GT2-RS met carbon fender-extenders en heel de rimram kan ik best begrijpen, maar voor Jan met de Pet is dat gewoon een 911 met een extra spoiler.
Voor Jan met de Pet is dat trouwens een tuning 911. Met een extra spoiler van den Auto5: "Zie hoe ze die mooie Porsche verneukt hebben!"
Een 911 en luchtkoeling zijn ook jaren synoniemen geweest...
Ja inderdaad, dat wel, heb je natuurlijk 100% gelijk in. Maar, eerst zien en dan geloven ... Als het een verbetering is, en het geheel past nog altijd binnen de merkfilosofie hoor je mij ook niet klagen! Maar het is normaal dat je tegenover een dergelijke verandering nogal sceptisch staat als echte 'Porsche-fan' hé.
De onvermijdelijke wet van de commercie......badge selling. Een verkoopshit wordt zoiets alvast wel. (ik heb het over de Porsche Q5 )
Ah tuurlijk, wat goed is, kan Porsche nog verbeteren Kwestie van intelligent om te gaan met wat voor handen is. Hier zouden andere merkgroepen nog iets van kunnen leren, maar helaas kunnen ze hiervan niet veel opsteken, want de andere concurrenten hebben helemaal geen andere merken waarvoor ze gelijkaardige strategieën kunnen toepassen
Comment