Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Porsche
    997
    GT3
    RS
    Rood
    Alcantara
    Bekerhouders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
      Stond deze link hier al ergens?
      Sabine Shhmitz verliest eventjes controle over de GT3 RS rond 8.36'
      Wat een madam hé?!

http://www.youtube.com/watch?v=uaaD_...ayer_embedded#

Geweldige save!

Maar moest ze bij de laatste correctie met het linkerachterwiel wat gras meegepakt hebben, was het over en out denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
        Bij Vandenberghe In latem staat er een MKII vuilzakgrijze met rode velgen. moest mijn geldbeugel vol genoeg zitten dan stond hij bij mij
        Idem! Schitterende kar

Comment

• Hetzelfde hier. Ik heb al eens een half uur binnen naar die kar staan kijken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
            Duidelijk te zien ook hoe giftig een 911 kan zijn. Een kleine beetje massa transfer en je krijgt een slingerbeweging die bijna niet te stoppen is.

Ik denk dat maar heel weinig chauffeurs dit rechtkrijgen bij een Porsche. Eens het niet meer terughalen is maar de auto effectief uit een (zelfs beginnende) slingerbeweging halen, is het er maar weinigen gegeven.

Comment

• Er kan toch nog altijd geen enkele MkII op tegen de MkI imho

Comment

• spijtig dat je zo weinig groene ziet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                  Gewoon pérfect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                    spijtig dat je zo weinig groene ziet
                    Inderdaad, ik vind een groene ook vetter, maar de runner-up is toch wel de oranje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                      Jokke; moest het de zwarte worden laat er dan wel de oranje velgen onder zetten want dit trekt op niks.
                      Bij Vandenberghe In latem staat er een MKII vuilzakgrijze met rode velgen. moest mijn geldbeugel vol genoeg zitten dan stond hij bij mij
                      Deze dus ?

Controleert u alstublieft of u de URL (webadres) goed heeft ingevoerd in uw browser. Indien deze fout zich voordeed tijdens uw bezoek aan onze site, terwijl dit niet zo had moeten zijn, dan stellen wij het op prijs dat u ons hiervan op de hoogte brengt. Gelieve in dit geval ons te contacteren en de foutmelding & URL door te geven. Contacteer ons hiervoor op info@garagevandenberghe.be.

Zotte car

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                        Duidelijk te zien ook hoe giftig een 911 kan zijn. Een kleine beetje massa transfer en je krijgt een slingerbeweging die bijna niet te stoppen is.

Ik denk dat maar heel weinig chauffeurs dit rechtkrijgen bij een Porsche. Eens het niet meer terughalen is maar de auto effectief uit een (zelfs beginnende) slingerbeweging halen, is het er maar weinigen gegeven.
                        Kan iemand mij zeggen wat de aanleiding is van de bijna-crash? Ben echt een leek op dat gebied.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                          Kan iemand mij zeggen wat de aanleiding is van de bijna-crash? Ben echt een leek op dat gebied.
                          De lijn rijden die ze normaal rijdt met slicks, maar dan zonder slicks. (van wat ik vernomen heb )

Comment

• Comment

Er kan toch nog altijd geen enkele MkII op tegen de MkI imho
                              Heel mooi .. maar 996 GT3 stoelen ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                Heel mooi .. maar 996 GT3 stoelen ..
                                Beter dat dan die adaptieve sportstoelen die ze er in de US altijd bijkregen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten

Eerlijk gezegd denk ik dat je die piloot teveel eer toedicht en ons (of vooral jezelf) wat onderschat, in vergelijking. Op de video vind ik dat uitbreekmoment nogal vreemd, en ik vermoed dat een deel van het feit net te wijten is aan de trage of niet snel afgebouwde tegenstuurreacties van de piloot. Z'n mondelinge reactie nadien is ook niet meteen die van een ervaren rot die z'n kar in een warm momentje kon controleren.

Voorts, al heb ik enkel ervaring met een 997/1 GT3 op dat vlak, is een 997 m.i. niet zo'n denderend moeilijk beest om op te vangen, als 'ie zoiets doet. Misschien dat zo'n Mk.II GT3 RS plots honderd keer zo bruusk en snappy is ... maar ik denk eerder van niet.

Comment

Er kan toch nog altijd geen enkele MkII op tegen de MkI imho
                                    Second that, MkI hoeft op gebied van design in geen geval onder te doen voor de MkII.

Comment

• Maar da's dan ook 't enige (en dan is smaak nog persoonlijk, ik vind de Mk.I op geen enkel vlak mooier dan de Mk.II, op de velgen na). En bij zo'n auto's zou het zo goed als niet over 't uiterlijk mogen gaan maar enkel om hoe die rijdt...

Comment

• Wetende hoeveel beter de MkII ook is dan de MkI, toch gaat mijn voorkeur nog steeds naar de Mk1. Rij-eigenschappen zijn niet onbelangrijk, maar het oog wil ook wat.

Comment

• Onbegrijpelijk...

Comment

Working...
                                          X