Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Duidelijk te zien ook hoe giftig een 911 kan zijn. Een kleine beetje massa transfer en je krijgt een slingerbeweging die bijna niet te stoppen is.
Ik denk dat maar heel weinig chauffeurs dit rechtkrijgen bij een Porsche. Eens het niet meer terughalen is maar de auto effectief uit een (zelfs beginnende) slingerbeweging halen, is het er maar weinigen gegeven.
Jokke; moest het de zwarte worden laat er dan wel de oranje velgen onder zetten want dit trekt op niks.
Bij Vandenberghe In latem staat er een MKII vuilzakgrijze met rode velgen. moest mijn geldbeugel vol genoeg zitten dan stond hij bij mij
Controleert u alstublieft of u de URL (webadres) goed heeft ingevoerd in uw browser.
Indien deze fout zich voordeed tijdens uw bezoek aan onze site, terwijl dit niet zo had moeten zijn, dan stellen wij het op prijs dat u ons hiervan op de hoogte brengt.
Gelieve in dit geval ons te contacteren en de foutmelding & URL door te geven. Contacteer ons hiervoor op info@garagevandenberghe.be.
Duidelijk te zien ook hoe giftig een 911 kan zijn. Een kleine beetje massa transfer en je krijgt een slingerbeweging die bijna niet te stoppen is.
Ik denk dat maar heel weinig chauffeurs dit rechtkrijgen bij een Porsche. Eens het niet meer terughalen is maar de auto effectief uit een (zelfs beginnende) slingerbeweging halen, is het er maar weinigen gegeven.
Kan iemand mij zeggen wat de aanleiding is van de bijna-crash? Ben echt een leek op dat gebied.
Duidelijk te zien ook hoe giftig een 911 kan zijn. Een kleine beetje massa transfer en je krijgt een slingerbeweging die bijna niet te stoppen is.
Ik denk dat maar heel weinig chauffeurs dit rechtkrijgen bij een Porsche. Eens het niet meer terughalen is maar de auto effectief uit een (zelfs beginnende) slingerbeweging halen, is het er maar weinigen gegeven.
Eerlijk gezegd denk ik dat je die piloot teveel eer toedicht en ons (of vooral jezelf) wat onderschat, in vergelijking. Op de video vind ik dat uitbreekmoment nogal vreemd, en ik vermoed dat een deel van het feit net te wijten is aan de trage of niet snel afgebouwde tegenstuurreacties van de piloot. Z'n mondelinge reactie nadien is ook niet meteen die van een ervaren rot die z'n kar in een warm momentje kon controleren.
Voorts, al heb ik enkel ervaring met een 997/1 GT3 op dat vlak, is een 997 m.i. niet zo'n denderend moeilijk beest om op te vangen, als 'ie zoiets doet. Misschien dat zo'n Mk.II GT3 RS plots honderd keer zo bruusk en snappy is ... maar ik denk eerder van niet.
Maar da's dan ook 't enige (en dan is smaak nog persoonlijk, ik vind de Mk.I op geen enkel vlak mooier dan de Mk.II, op de velgen na). En bij zo'n auto's zou het zo goed als niet over 't uiterlijk mogen gaan maar enkel om hoe die rijdt...
Wetende hoeveel beter de MkII ook is dan de MkI, toch gaat mijn voorkeur nog steeds naar de Mk1. Rij-eigenschappen zijn niet onbelangrijk, maar het oog wil ook wat.
Comment