Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Uiteraard niet, maar hoe verschillend zijn een Mk.I en een Mk.II qua looks?
    Toch wel wat, maar nu niet om te zeggen dat de ene superknap en de andere lelijk is feit. Ik doel puur op al die afzichtelijke kleurencombo's waar Porsche mee is afgekomen. En je moet al serieus diep in de buidel tasten als je er iets (naar mijn zin) leuk van wilt maken, zonder een witte met rood te pakken .

Hoe kan je nu een 997/1 GT3 mooi vinden en een 997/2 GT3 lelijk, of omgekeerd?
    Hangt puur van de kleurstelling af voor mij.

Comment

• Hmm blijkbaar verlies ik de touch ofzo ... ik vind de prefacelift en de facelift zo goed als identiek, op een paar zaken in de neus, de velgen en de achterlichten na. Geen idee dat er mensen zijn die dat als zo hard verschillende auto's zien.

En met kleuren hield ik geen rekening (en met prijs evenmin), 't ging 'm mij gewoon om 't feit dat ik er niet bij kan dat je, als je zo'n type auto koopt, voorkeur geeft aan looks boven technische eigenschappen (er van uit gaande dat die twee auto's wat mij betreft zo goed als identiek zijn).

Enfin, 'k zit dus verkeerd. Ook goed.

Comment

blah blah blah
        Enfin, 'k zit dus verkeerd.
        Right.

Comment

• Moet wel, hè, heb 'n imago van blaaskaak hoog te houden.

Comment

Vreemd! Ikzelf vind die Chris Harris helemaal geen blaaskaak.
            Ik vind dat ie in het laatste issue van evo wel 'n serieuze steek laat vallen: de conclusie van de GT2 RS vs 599 GTO en de GT3 RS vs 458 zijn bijna compleet identiek qua tekst.

Comment

• Geen idee, niet gelezen. Link?

'k Denk ook dat 't niet altijd simpel is om objectief je ding te doen, als je hoort hoe hard constructeurs druk durven/kunnen zetten op magazines e.d.

Qua steek laten vallen: diene die ik liet vallen hier hoger mbt Sabine kon alvast tellen.

Comment

• Dus jij verkondigt je mening, gebaseerd op de mening van iemand anders? Zonder dat je zelf kennis van zaken hebt?

Boeiend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                  Dus jij verkondigt je mening, gebaseerd op de mening van iemand anders? Zonder dat je zelf kennis van zaken hebt?
                  Dat noemen ze "advies inwinnen". Doet iedereen toch over bepaalde dingen?

Slecht geslapen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Slecht geslapen?
                    Den Daggie is precies in "form" vandaag

Comment

• Advies inwinnen en iemand anders zijn mening gaan verkondigen als de waarheid lijkt mij toch iets anders.

En dan speelt het geen rol of dat gaat over een betrouwbaar iemand anders of over een promoboy van Porsche. (For the record, mijn eigen mening over Harris is geen van beide)

Maar het lijkt mij een weinig zinnige discussie ... Dus laat ons het daar maar bij houden. Beter wat pics posten hier!

Comment

• Maar allez Daggie "Advies inwinnen en iemand anders zijn mening gaan verkondigen als de waarheid" ... waar leest ge da nu?

Ik vind de Mk.I en Mk.II zo gigantisch hard op elkaar lijken dat ik het al zeer moeilijk te begrijpen valt dat iemand de Mk.I wel superknap vindt en de Mk.II niet, of omgekeerd (op de kleuren na, uiteraard, maar dat valt "makkelijk" aan te passen) en enkel op basis daarvan zei ik dat ik het onbegrijpelijk vond dat iemand die zo'n auto beoogt dan de "mindere" van de twee zou nemen omdat de ene of de andere zoveel knapper is.
                        En ja ik baseer me op een aantal reviews en meningen van eigenaren, waarop moet ik me anders baseren? Ik heb zelf niet met een Mk.II GT3 of GT3 RS gereden, dus vergelijken kan ik zelf niet neen. Maar mogen we dan helemaal niet meer spreken over zaken waar we nog niet mee gereden hebben? 't Zou een saai forum worden...
                        Er is uiteraard nog 't verschil in prijs, 't zal wel zijn. Maar (ik weet niet meer wie) haalde dat ook niet aan als argument (enkel looks en rij-eigenschappen en karakter), dus ik liet dat ook vallen.

Ik heb helemaal niet gezegd dat de 997 Mk.I GT3 een kakkar is hé en als ge er dra eentje in huis haalt (ik vermoed toch enige intenties in die zin) dan ga ik niet liegen als ik zeg dat ge een fenomenale kar in huis hebt gehaald. 'k Wou dat 'k 't ook kon...

Best weer wat plaatjes posten ja, want er worden dingen wat uit de context gehaald denk ik.
                        Last edited by ; 12/10/2010, 16:42.

Comment

Maar allez Daggie "Advies inwinnen en iemand anders zijn mening gaan verkondigen als de waarheid" ... waar leest ge da nu?

Ik vind de Mk.I en Mk.II zo gigantisch hard op elkaar lijken dat ik het al zeer moeilijk te begrijpen valt dat iemand de Mk.I wel superknap vindt en de Mk.II niet, of omgekeerd (op de kleuren na, uiteraard, maar dat valt "makkelijk" aan te passen) en enkel op basis daarvan zei ik dat ik het onbegrijpelijk vond dat iemand die zo'n auto beoogt dan de "mindere" van de twee zou nemen omdat de ene of de andere zoveel knapper is.
                          En ja ik baseer me op een aantal reviews en meningen van eigenaren, waarop moet ik me anders baseren? Ik heb zelf niet met een Mk.II GT3 of GT3 RS gereden, dus vergelijken kan ik zelf niet neen. Maar mogen we dan helemaal niet meer spreken over zaken waar we nog niet mee gereden hebben? 't Zou een saai forum worden...
                          Er is uiteraard nog 't verschil in prijs, 't zal wel zijn. Maar (ik weet niet meer wie) haalde dat ook niet aan als argument (enkel looks en rij-eigenschappen en karakter), dus ik liet dat ook vallen.

Ik heb helemaal niet gezegd dat de 997 Mk.I GT3 een kakkar is hé en als ge er dra eentje in huis haalt (ik vermoed toch enige intenties in die zin) dan ga ik niet liegen als ik zeg dat ge een fenomenale kar in huis hebt gehaald. 'k Wou dat 'k 't ook kon...

Best weer wat plaatjes posten ja, want er worden dingen wat uit de context gehaald denk ik.
                          Ik heb ook niet gezegd dat ik de Mk.II "lelijk" o.i.d. vind hé! Wat ik bedoelde was dat ik, toen de Mk.I uitkwam, geen enkele keer gedacht heb van "er kan iets beter aan", en dat heb ik met de Mk.II wel! Maar dat wil niet zeggen dat ik hem afbreek, en ik betwist ook niet dat de klus met een paar simpele "cosmetische" aanpassingen geklaard is! De Mk.I kan bijna alle kleurencombo's hebben, de Mk.II heeft het hier (imho) iets moeilijker mee! Maar dat het een magistraal stuk techniek is ontkent ook niemand hé, er hangt ook niet voor niets een prachtige Porsche badge op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                            Ik heb ook niet gezegd dat ik de Mk.II "lelijk" o.i.d. vind hé! Wat ik bedoelde was dat ik, toen de Mk.I uitkwam, geen enkele keer gedacht heb van "er kan iets beter aan", en dat heb ik met de Mk.II wel! Maar dat wil niet zeggen dat ik hem afbreek, en ik betwist ook niet dat de klus met een paar simpele "cosmetische" aanpassingen geklaard is! De Mk.I kan bijna alle kleurencombo's hebben, de Mk.II heeft het hier (imho) iets moeilijker mee! Maar dat het een magistraal stuk techniek is ontkent ook niemand hé, er hangt ook niet voor niets een prachtige Porsche badge op
                            Sure lekker is het allemaal.

Ik heb het niet zo hard op de seventies kleuren van de Mk.I, vind een zilveren exemplaar met zwarte (ipv oranje) accenten de lekkerste Mk.I die er is. Misschien daarmee?

Comment

• Wil er iemand eens een foto plaatsen van een MK.I en een MK.II naast elkaar alstublieft ?

Comment

• is onder elkaar ook goed?

Comment

• hihi

Maakt het nog wat verwarrender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Wil er iemand eens een foto plaatsen van een MK.I en een MK.II naast elkaar alstublieft ?

Comment

hihi

WTF, waarom zou je zoiets doen.

Comment

hihi

Is dat mogelijk met oem stukken, neen toch? Wie biedt zo'n achterbumper aan (Mk.I stijl met de uitsnijding voor de Mk.II achterlichten)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                          is onder elkaar ook goed?
                                          Bedankt , nu weet ik tenminste over wat jullie babbelen

En aangezien ik wat rapper content ben dan de gemiddelde forummer mag het gerust een MK.I zijn voor mij

Comment

Working...
                                          X