Als ge naar de prijzen kijkt -> voor mij ook. Eentje mét PCCB's en nog voor enkele jaren naft en banden = zelfde prijs als een Mk.II.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenhihi
Maakt het nog wat verwarrender
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls ge naar de prijzen kijkt -> voor mij ook. Eentje mét PCCB's en nog voor enkele jaren naft en banden = zelfde prijs als een Mk.II.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenPrijs is toch altijd het eerste belangrijke punt ( denk ik ) als je voor een Porsche type GT3 gaat ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIs da ni bij alles wat ge koopt? Budget bepaalt wat ge kunt kopen, en wat niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSure lekker is het allemaal.
Ik heb het niet zo hard op de seventies kleuren van de Mk.I, vind een zilveren exemplaar met zwarte (ipv oranje) accenten de lekkerste Mk.I die er is. Misschien daarmee?
Een 996 GT3 RS ook in die kleurstelling graag, veel mooier dan wit met rood/blauw imo.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten996/7 gt2
In 't zilver... *zucht* wat een kar. Eén van de "goedkoopste": http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...=1&tabNumber=1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe 996 Mk.II en de 997 Mk.I, beide karren die me in some way angst inboezemen, maar daarom net zo aantrekkelijk zijn. 't Feit dat er zovelen zijn die zeggen "het is moeilijk om daar echt hard mee te gaan" (harder dan een à fond gereden GT3), maakt dat ik net zoiets zou willen, om eraan te werken.
rappe mannen in 996 GT2's vertonen meestal grijs/geen haar hetgeen me doet vermoeden dat ze al enkele decennia 911 ervaring achter de kiezen hebben.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
Comment