Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als ge naar de prijzen kijkt -> voor mij ook. Eentje mét PCCB's en nog voor enkele jaren naft en banden = zelfde prijs als een Mk.II.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      hihi

Maakt het nog wat verwarrender
      Gelukkig heb ik uw link en de foto's van Beltar al goe bekeken of ik zag geen verschil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Als ge naar de prijzen kijkt -> voor mij ook. Eentje mét PCCB's en nog voor enkele jaren naft en banden = zelfde prijs als een Mk.II.
        Prijs is toch altijd het eerste belangrijke punt ( denk ik ) als je voor een Porsche type GT3 gaat ?

Comment

• editt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
            Prijs is toch altijd het eerste belangrijke punt ( denk ik ) als je voor een Porsche type GT3 gaat ?
            Is da ni bij alles wat ge koopt? Budget bepaalt wat ge kunt kopen, en wat niet.

Comment

Is da ni bij alles wat ge koopt? Budget bepaalt wat ge kunt kopen, en wat niet.
              Tuurlijk , maar ik plaatste er Porsche GT3 bij omdat het momenteel over deze gaat

Comment

Sure lekker is het allemaal.

Ik heb het niet zo hard op de seventies kleuren van de Mk.I, vind een zilveren exemplaar met zwarte (ipv oranje) accenten de lekkerste Mk.I die er is. Misschien daarmee?
                Zo?

Een 996 GT3 RS ook in die kleurstelling graag, veel mooier dan wit met rood/blauw imo.

Comment

• Yep, maar als 'k efkens mag ambetant doen: zilverkleurige velgskens nog. Ooit 'es zo'n foto gezien van eentje in de Source.

Comment

• Ow nee. Haal dan maar een gewone GT3.

Comment

• Wie doet zo'n kosten om 'm dan te verkopen?

Rondomrond schade van op den track, misschien?

Comment

• 996/7 gt2
                        Porsche 996 GT3 RS
                        Porsche 964 RS
                        BMW ///M3 e30
                        Mercedes c250 CDI AMG
                        www.flamebox.be

Comment

• wtf lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                            996/7 gt2
                            De 996 Mk.II en de 997 Mk.I, beide karren die me in some way angst inboezemen, maar daarom net zo aantrekkelijk zijn. 't Feit dat er zovelen zijn die zeggen "het is moeilijk om daar echt hard mee te gaan" (harder dan een à fond gereden GT3), maakt dat ik net zoiets zou willen, om eraan te werken.

In 't zilver... *zucht* wat een kar. Eén van de "goedkoopste": http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...=1&tabNumber=1

Comment

• Als ge dan echter ziet dat ge voor 55k minder al een deftige GT3 hebt...

Deze b.v., met schuifdak. Nog twee kuipjes bijkopen om te wisselen als ge 'm niet nodig hebt om 'n reis te doen (oid), en een Panamericana beugel achterin. Klaar.

Comment

De 996 Mk.II en de 997 Mk.I, beide karren die me in some way angst inboezemen, maar daarom net zo aantrekkelijk zijn. 't Feit dat er zovelen zijn die zeggen "het is moeilijk om daar echt hard mee te gaan" (harder dan een à fond gereden GT3), maakt dat ik net zoiets zou willen, om eraan te werken.
                                van de 997 heb ik toch ni zoveel schrik hoor... moet een verschrikkelijk doeltreffend machien zijn!!!! Let op, ik zeg niet dat het een fluitje van een cent is om zo'n auto te besturen, maar vergeleken met z'n 996 voorganger is het toch een veel homogener/solider/doordachter geheel

rappe mannen in 996 GT2's vertonen meestal grijs/geen haar hetgeen me doet vermoeden dat ze al enkele decennia 911 ervaring achter de kiezen hebben.
                                Porsche 996 GT3 RS
                                Porsche 964 RS
                                BMW ///M3 e30
                                Mercedes c250 CDI AMG
                                www.flamebox.be

Comment

• Met de klemtoon op de ervaring en dan geen haar, niet omgekeerd Gilles!

Comment

• Zilver, zwarte decals, zwarte velgen voor mij, is ook de kleur en bestickering die ik zou kiezen, mocht ik vrije keuze hebben.

Een oranje komt op twee

Comment

• Kermit FTW!

Comment

• That would be my choice for sure

Comment

Working...
                                        X