Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Welk kleurtje is dit trouwens?
    2weken geleden aan de ring gezien op een GT2. Gewaagde kleur en vraagt gewenning, maar is niet mis !
    Maritime blue denk ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
      Nu we toch even bezig zijn :

Gebruik je hem eigenlijk als DD? Pff, wat een prachtige kar is me dat .

Comment

• Nee, zeker niet als daily

Bedankt allen voor de complimenti's

Comment

• Die oldskool porsches blijven toch wel heerlijk !

Comment

complimenti's
            Nieuwe serie semislicks van Pirelli ofzo?

Ge moet uw kar in 't echt gezien hebben om de kleur op foto te kunnen appreciëren, vind ik. Nu vind ik 'm ook op foto écht superknap, vroeger niet (tot na Abbeville).

Comment

• Lekkerheid
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Jammer dat het geen coupé is.
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Rode cabrio's

Deze coupé ook goed?

Comment

• Fak, dat ding was luid. Gas lossen = dikke vette knallen

Comment

• Prachtig met die velgen, en dan nog semi's erop
                      DO WANT!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Prachtig met die velgen, en dan nog semi's erop
                        DO WANT!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Nu vind ik 'm ook op foto écht superknap, vroeger niet (tot na Abbeville).
                          Eindelijk een goede fotograaf gevonden hé

Comment

Ik ga deze foto nog eens quoten want hij verdient het zeker. Top foto!

Comment

• Ik fietste deze namiddag op het Sint-Anna plein in Gent, toen ik plots deze een beetje verder zag rijden Het blijft echt een surrealistische verschijning in ons straatbeeld. Gelukkig parkeerde de man zich beetje verder voor Optima, zodat ik op mijn gemak wat foto's kon maken.

Comment

• Je moet het maar doen, met zoiets rondrijden in centrum Gent.

Gisteren ook een zwarte R8 geparkeerd zien staan daar net voor de Vooruit, waar fietsers op nog geen 5cm langs vlammen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                  Je moet het maar doen, met zoiets rondrijden in centrum Gent.

Gisteren ook een zwarte R8 geparkeerd zien staan daar net voor de Vooruit, waar fietsers op nog geen 5cm langs vlammen.

OMG!

Comment

Nu we toch even bezig zijn :

Knap!
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                    Ik fietste deze namiddag op het Sint-Anna plein in Gent, toen ik plots deze een beetje verder zag rijden Het blijft echt een surrealistische verschijning in ons straatbeeld. Gelukkig parkeerde de man zich beetje verder voor Optima, zodat ik op mijn gemak wat foto's kon maken.

Geweldig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                      Ik fietste deze namiddag op het Sint-Anna plein in Gent, toen ik plots deze een beetje verder zag rijden Het blijft echt een surrealistische verschijning in ons straatbeeld. Gelukkig parkeerde de man zich beetje verder voor Optima, zodat ik op mijn gemak wat foto's kon maken.

Is van de baas van Optima, Jeroen Piqueur. Heeft hem al een tijdje. Jammer dat hij er zo weinig mee rijdt in Gent..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        Is van de baas van Optima, Jeroen Piqueur. Heeft hem al een tijdje. Jammer dat hij er zo weinig mee rijdt in Gent..
                                        Ik vind dat hij er naar Carrera GT-nomen toch nog behoorlijk veel mee rijdt. In 4 jaar tijd heb ik hem 2 keer gezien

Comment

• waauw
                                          Last edited by beltar; 20/10/2010, 13:37.

Comment

Working...
                                          X